Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok 23.30 - 9.30 var jag totalt borta... Nu har jag grundat med alvedon och zink. Samt tänker hugga in på rostad macka med stekt ägg och en...
Svar
11
· Visningar
1 521
Senast: IngelaH
·
Dagbok Migrän Pappa på sjukan sen igår kväll, inga direkta svar vad som är fel... nån infetktion av något slag... allt ifrån...
Svar
0
· Visningar
305
·
Dagbok Men jag fixade inte stressen, eftersom man är osynlig när man sitter på den största permobil som finns... Så det blev inte många klappar...
Svar
1
· Visningar
318
Senast: Tualma
·
Dagbok "Ditt prov för Covid-19 har nu analyserats och provsvaret är NEGATIVT, vilket innebär att du inte har Covid-19." Snabbt svar och känns...
Svar
0
· Visningar
310
·
Dagbok Snorar o hostar, men är vid gott mod. Spelar travian och travian kingdoms, ett antal konton och ska ta fram stickring och sticka något...
Svar
0
· Visningar
231
·
Dagbok Blev akut förkyld härom dagen och bokade av 3 dos vaccin plus influensa. Jäkligt märkligt, när jag med nöd o näppe haft motivaiton och...
Svar
1
· Visningar
476
·
Dagbok Idag hade vi årets sista möte digitalt, via teams. Vi får se hur det blir efter nyår. Med tanke på att vi för några veckor sedan hade...
Svar
0
· Visningar
274
·
Dagbok Och lyckades klämma dit fläktfiltret i köksfiltret utan frivolt på kokvrågolvet, tack o lov. Lite trist om man fått fira jul på...
Svar
2
· Visningar
492
·
Dagbok Hämtat paket Somnade två timmar, när jag kom hem A fyllde på vatten i ena karet, som skvalade för fullt pga låg vattennivå Jag glömde be...
Svar
0
· Visningar
274
·
Dagbok Nu har jag diskat upp, efter kvällsmackan och frukosten. Dessutom bad jag "strumpfarbrorn" från hemvården att visa hur man vred ner...
Svar
0
· Visningar
230
·
Dagbok ...som jag har fått sova mer än tre timmar i sträck och mer än fem timmar hela natten... Undrar om det kan vara Zink/Magnesiumet som...
Svar
0
· Visningar
243
·
Dagbok Man blir alldeles matt, av att sitta still och se tjejen putsa o gno, samt flytta stolen då och då så hon kom åt.. :) Så nu sitter jag...
Svar
2
· Visningar
333
·
Dagbok Jag skrev ett brev till Rehabmedicinska kliniken, som hade hand om mig när jag bröt nacken 1999 och gnällde lite. Jag fick svar med...
Svar
0
· Visningar
361
·
Dagbok ..att plugga in, gå till cricut.com/setup... ...så var det, det där med Black Friday och jag har verkligen villhövt en... Jaja, jag...
Svar
3
· Visningar
418
·
Dagbok Jag hoppas det, så kroppen håller ihop lite mer och jag kan få sova. Jag fick tips om magnesium, för benkramp och zink för att piggna...
Svar
0
· Visningar
257
·
Dagbok Jag har inte "hunnit" göra nånting, eller om det var "orka" jag inte har gjort idag. Tvätt i morgon förmiddag och fönsterputs i morgon...
Svar
0
· Visningar
246
·
Dagbok Blää... måste ta mig ut en sväng, bröd, bak-/stekmargarin och nåt skojigt pålägg. Rapport om temperatur -13 i morse när F började...
Svar
1
· Visningar
317
·
Dagbok -3 ute, känns som -8 enligt väderapp... Tack och lov att jag tiggde till mig några extra lussebullar efter adventsfikat hos syrran...
Svar
0
· Visningar
353
·
Dagbok När första ljuset brinner står julens dörr på glänt och alla människor glädjas att fira få advent Första natten på fem veckor som jag...
Svar
1
· Visningar
347
·
Dagbok Teater Vita Svanen, är inte att jämföra med "Glada Hudik-gänget", men det är svårt att få folk att förstå vad man menar i annat fall...
Svar
0
· Visningar
283
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama