Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok De ryssar som attackerar på Travian, "rycker" överraskat till och undrar om jag är ryss, eller varför jag skriver ryska så bra. :D Idag...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: IngelaH
·
Dagbok En kompis på facebook har köpt en ny vårjacka... en ljust ljust himmelsblå... :) Jag blir så glad när folk väljer LJUSA kläder... efter...
Svar
0
· Visningar
398
·
Dagbok Vaknar till det här. Men hellre det än repris på novembervädret. Hemmamåndag, med reparation av Travianbyar och spana in en digital...
Svar
0
· Visningar
231
·
Dagbok Man vet inte om det är oktober november eller februari... Nu vill jag fanken ha sol, värme, vår och sommar... Jag vill bli normal Och...
Svar
0
· Visningar
265
·
Dagbok Idag var det Hovstadag, för att hälsa på pappsen och mammsen... :heart Okey... Chauffören satt i bilen utanför min port på framsidan...
Svar
0
· Visningar
628
·
Dagbok Idag kom min postkodlotterivinst. Jag blev lite svett, för den hängde inte i kasse på dörren och jag tänkte i mitt stilla sinn... *fan...
Svar
2
· Visningar
455
·
Dagbok Vi får se hur jag känner mig efter frukost. Jag måste släpa mig ut i postboxen i alla fall och hämta pläden som jag hoppas ligger där...
Svar
0
· Visningar
261
·
Dagbok Pappa är på infektion på USÖ igen. Han fick problem med andningen i går kväll. jag ska försöka ta mig till mamma i morgon, trots att...
Svar
2
· Visningar
449
Senast: Smulu
·
Dagbok Samt flera ryttarföreningar som ber om bidrag, trots att de inte uppfyller de krav, de har lovat dyrt och heligt vid tre försök... Att...
Svar
0
· Visningar
338
·
Dagbok ...en Tina Nordström pläd, levereras med Early Bird. Vilket århundrade MIN plad blir klar, är oklart... :D Jag har redan slängt 8...
Svar
0
· Visningar
264
·
Dagbok Eftersom EON tänker flyga lågt över stan i natt med, för att kolla fjärrvärmeledningarna passade jag på att baka ny sats briochebröd...
Svar
0
· Visningar
266
·
  • Låst
Dagbok Jag hade väckarklockan på 7.45. Då nattskyddet på Travian går ut kl 8... :p och mitt sitterkonto, som sitter åt mig och jag sitter åt...
Svar
2
· Visningar
477
·
Dagbok Decembers elräkning 1010... Januaris elräkning 745... Vi får se i mars, vad Februaris elräkning är. Det går åt rätt håll, i alla...
Svar
0
· Visningar
265
·
Dagbok Det verkar många ha svårt att se. De flesta ska ut o kramas, festa, resa och leva som vanligt efter i morgon då restriktionerna... INTE...
Svar
0
· Visningar
376
·
Dagbok Jag har rumstrerat om sen 8.30 med travian, badrum, kök och golvytor för att skapa möjlighet för Ren Service att hjälpa mig bringa...
Svar
0
· Visningar
307
·
Dagbok "k) ser med oro att personer med funktionsnedsättning, trots dessa olika instrument och åtaganden, fortsätter att möta hinder för sitt...
Svar
0
· Visningar
384
·
Dagbok Även trots att de flesta dagar är slöhögdagar just nu. Men jag ska fortsätta med min todo-lista, samt travianspel. Kalasväder ute och...
Svar
0
· Visningar
225
·
Dagbok Ibland undrar man hur schemaläggningen görs för de stackars vårdbiträden/usk'or/timmisar som jobbar i området på ca 2...
Svar
0
· Visningar
470
·
Dagbok ...sju dagar i veckan... Frukostkaffe och sen försöka vika i sär lite kartonger så de tar mindre plats när jag motar ut någon med dem i...
Svar
0
· Visningar
360
·
  • Låst
Dagbok Dumpstring är något som ligger i gråzonen, det är inte helt olagligt, men heller inte helt OK. Men dumpstring görs egentligen för en bra...
Svar
0
· Visningar
396
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama