Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Grått ute... så påtår och sen hitta på garnförvaringslösning... soffor, kan vara bra till annat. Sedan är det dags att rensa lite i...
Svar
1
· Visningar
448
Senast: SaraXX
·
Dagbok Pga diverse nitritspik, algproblem, snäckinvasion och plötslig enstaka fiskdöd efter att ha haft karen igång i ett och ett halvt år...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag lyssnar på en ljudbok, där Jane Austens böcker, suffragetterna och kvinnokamp nämns med speakers corners på torgen i smyg, med...
Svar
0
· Visningar
459
·
Dagbok Hittar jag inget jobb, får jag väl bli konsthantverkare... :p Lite öga för naturen har jag väl ändå fått av mina uppväxtår på landet...
Svar
0
· Visningar
378
·
Dagbok Den är bara drygt 6 cm... Men tog 2.5 timmar att göra. 🙃 En liten rödhake. Nu är det dags att ägna sig åt en ljudbok.
Svar
2
· Visningar
572
·
Dagbok Städning och tvätt gick som en dans. Men jag satt mest som en blöt pöl under gårdagen. En pratsugen värmlänning ringde mig igår kväll...
Svar
0
· Visningar
335
·
Dagbok Igår kväll, fick jag veta att F skulle komma redan 9.30 idag... så jag tänkte kravla mig upp halv nio o kolla på lite Property brothers...
Svar
3
· Visningar
668
·
Dagbok Nähä... måndagar brukar vara en sån där håll dig hemmadag. Men idag ska jag handla diskmedel (handdiskmedel, eftersom det inte blev...
Svar
0
· Visningar
473
·
Dagbok Så idag hann jag duscha, innan det ringde på dörren... :P Tiderna har inte stämt på tre månader och massor med nya ansikten och oftast...
Svar
0
· Visningar
305
·
Dagbok Gjorde kaniner i höstas med stickringen och nu testade jag att göra en igen, för att se om jag kom ihåg hur man gjorde. Jag gör dem lite...
Svar
1
· Visningar
391
·
Dagbok Jösses.. miniväxthuset och brickorna med fröplanteringarna väckte intresse och lust, att få lite ordning och reda... Samlar skräp, viker...
Svar
0
· Visningar
308
·
Dagbok Även om jag knaprade i mig två alvedon och låg kvar i sängen, efter att ha varit på "damrummet" en sväng. Hyfsat utvilad ändå just nu...
Svar
0
· Visningar
366
·
Dagbok Man ska ju preppa, för att vara beredd... Och när jag tänker efter, är det ju det jag har gjort, senaste året, när jag handlat via...
Svar
3
· Visningar
452
Senast: CarEr
·
Dagbok Nu har jag legat lågt, ett tag igen eftersom stämningen varit ganska god i de inlägg jag visat mig i. Jag vill ju inte utmana ödet...
Svar
0
· Visningar
491
·
Dagbok De ryssar som attackerar på Travian, "rycker" överraskat till och undrar om jag är ryss, eller varför jag skriver ryska så bra. :D Idag...
Svar
1
· Visningar
488
·
Dagbok En kompis på facebook har köpt en ny vårjacka... en ljust ljust himmelsblå... :) Jag blir så glad när folk väljer LJUSA kläder... efter...
Svar
0
· Visningar
420
·
Dagbok Vaknar till det här. Men hellre det än repris på novembervädret. Hemmamåndag, med reparation av Travianbyar och spana in en digital...
Svar
0
· Visningar
249
·
Dagbok Man vet inte om det är oktober november eller februari... Nu vill jag fanken ha sol, värme, vår och sommar... Jag vill bli normal Och...
Svar
0
· Visningar
276
·
Dagbok Idag var det Hovstadag, för att hälsa på pappsen och mammsen... :heart Okey... Chauffören satt i bilen utanför min port på framsidan...
Svar
0
· Visningar
645
·
Dagbok Idag kom min postkodlotterivinst. Jag blev lite svett, för den hängde inte i kasse på dörren och jag tänkte i mitt stilla sinn... *fan...
Svar
2
· Visningar
469
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka