Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Kompletterat min profil på arbetsförmedlingen utifrån min kompetens och mina meriter samt vad jag kan tänka mig att jobba med utanför...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Dagbok I, som visade sig vara paniskt katträdd första gången hon var här... frågade förvånat, var är Minnie, när hon kom in idag. Jag pekade...
Svar
0
· Visningar
390
·
Dagbok Halleluja.... Vi har tagit emot er ansökan om färdtjänst, utredningstiden är för närvarande mer än 6 veckor... med vänliga...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: manda
·
Dagbok Jahapp, det var ju en himla tur att jag fick träffa kuratorn. Nu börjar det roliga, färdtjänstansökan inlämnad, vid tjafs ska de ringa...
Svar
0
· Visningar
525
·
Dagbok Hon VAR 29 år och inne på sina 2 sista månader av hennes utmätta tid, som vi hade kommit överens om tillsammans hon och jag... på hennes...
Svar
1
· Visningar
572
·
Dagbok Jag har försökt förnya färdtjänsten sen i januari, då man blir frisk vart tredje år som funktionsnedsatt och måste förnya färdtjänst med...
Svar
0
· Visningar
606
·
Dagbok Städtisdag på Södermalm. S har en veckas semester, så S2 fick rycka in. S2 var minst lika flitig som S, men hon var lite rädd för katter...
Svar
0
· Visningar
329
·
Dagbok Busat med katt, lagt tarot och försökt gå ut. Men då kom Minnie från ingenstans och parkerade sig i permobilkorgen. Så det kunde jag...
Svar
0
· Visningar
345
·
Dagbok Då jag är inneboende hos katt… :) får jag finna mig i att ha lite skiftande dygnstider… Mellan halv två och halv fem på nätterna, tränar...
Svar
2
· Visningar
560
·
Dagbok En av anledningarna till att jag vill vara uppe när HV kommer, är för DERAS skull att de inte ska behöva vara ansvariga för att ha...
Svar
0
· Visningar
600
·
Dagbok Cappuccino o bulle på Espressohouse. Utanför är det nån randoom snubbe som i högtalare predikar sin sanning. Jag funderade på om man...
Svar
0
· Visningar
357
·
Dagbok Idag var jag för säkerhets skull uppe 9.45, då E (unge personen) från HV skulle komma 10.30 och hen har kommit 20-40 minuter tidigare...
Svar
0
· Visningar
683
·
Dagbok Mindre svett och med hår, som för närvarande inte ser ut som svinto... Jag gick upp kl 9 och duschade. HV kom 10.30 o gnällde som...
Svar
0
· Visningar
380
·
Dagbok Jag hoppas att jag hinner sova ett par timmar i alla fall. Enligt kvällsbesöket, så ska morgonbesöket komma 10.30. Jag fick inget namn...
Svar
0
· Visningar
344
·
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 066
·
Dagbok Ordinarie hemvård tillbaka efter semester. Fotvård bokad, både till mig och Minnie Varit ute och provianterat, samt tog en go'bulle...
Svar
0
· Visningar
374
·
Dagbok Den fungerar säkert, annars kan det bli en snygg prydnad till ett soffarmstöd, leksak till hund, eller mobiltelefonhållare att ha på...
Svar
0
· Visningar
513
·
Dagbok Jag hoppas på uppehållsväder i eftermiddag. Permon på laddning, spinnande katt i knät... Jag ska ta en sväng mot Hovsta i em (utan...
Svar
0
· Visningar
613
·
Dagbok hos katt. Det går bra, även om Minnie blivit väl bortskämd och petig med maten. Hemvården som kommer morgon och kväll för strumpor och...
Svar
0
· Visningar
538
·
Dagbok Igår var en lång dag... Jag vaknade 04.15 och 4.50 ringde I-E och sa att de hade en halvtimme kvar till mig ungefär. Så jag slängde på...
Svar
0
· Visningar
499
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama