Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Ja visst fan är det mig det är fel på. Jag är förbannat otrevlig och ilsksint och jag har ett jävla förakt mot myndigheter. Det kan väl...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok På min planering på mina sidor har stått sedan jag anmälde mig. Möte med specialhandläggare rekommenderas före 6 december. Jag har ringt...
Svar
0
· Visningar
391
·
  • Låst
Dagbok Färdtjänsten är noga reglerad i lagar och riktlinjer och förordningar... max 2 väskor av ordinär storlek... Och för att åka till punkt...
Svar
1
· Visningar
628
·
  • Låst
Dagbok Men det talas aldrig om när funktionsnedsatta blir UTSATTA för myndighetsförakt... och överförmynderi...
Svar
0
· Visningar
452
·
Dagbok Ljusstakar och stjärnan är tänd. Det får lysa i hallen en stund till, då det är skumt... :D Nu är det förmiddagskaffe och kombinerad...
Svar
2
· Visningar
261
·
Dagbok 14.25 -> Jula (man kan tydligen inte skriva mariebergs köpcentrum södra och norra längre, utan måste skriva butik... Undrar om jag ska...
Svar
1
· Visningar
330
·
  • Låst
Dagbok Det tog mig 5 år att återfå beviljad färdtjänst trots att jag hade haft det flera år efter hästolyckan. Jag återfick mitt körkort...
Svar
2
· Visningar
624
·
Dagbok För grått och trist. Jag jagade kvarblivna fiskar i ett akvarium som jag försökt stänga i ett halvår Idag fick jag tag på den siste...
Svar
3
· Visningar
383
·
Dagbok Inte mkt sömn i natt... massa vaknande och vändande och vridande och en o annan alvedon... :p Men jag brummade iväg till USÖ idag igen...
Svar
1
· Visningar
288
·
Dagbok Det får bli 2 alvedon i förebyggande syfte nu. RS (hemstäd) ringde just och vi pratade en stund... Jag råkade få överskrida lite tid...
Svar
0
· Visningar
274
·
  • Låst
Dagbok Att man är: * en belastning * ett problem * till besvär Ibland borde somliga tänka på hur de uttrycker sig om och till andra...
Svar
0
· Visningar
408
·
  • Låst
Dagbok Jag har ofta fått höra att det inte är en rättighet, att ha häst. När jag inte alltid har klarat vissa uppgifter i stallet pga min...
Svar
0
· Visningar
538
·
Dagbok Sov kanske i natt... men troligen inte... Så idag, har Minnie suttit på mig hela förmiddagen och jamat, pipit och muttrat. Klockan 12...
Svar
1
· Visningar
384
·
Dagbok Jag var tvungen att "reklamera en portionsförpackning enligt smakgaranti". Enda gångerna Minnie varit i köket på tre dagar, är när jag...
Svar
0
· Visningar
284
·
Dagbok Katten har busat järnet större delen av dagen, så nu är hon trött och gosnödig. Det får väl bli tidig säng... Jag är trött... Spelat...
Svar
0
· Visningar
286
·
Dagbok Jag lyckades hasa mig ut och upp till BraZoo köpte kattmat, och kattgodis... Den är en sån där öppningsremsa, som Minnie far runt med på...
Svar
0
· Visningar
278
·
  • Låst
Dagbok Nu ringde min gamla arbetsförmedlare, den som kurator skrev till igår och hen svamlade något om att det är så här det fungerar. När man...
Svar
0
· Visningar
602
·
  • Låst
Dagbok Jag ska ta på mig halva vintergarderoben och ta permobilen (jag har fortfarande inte fått svar från färdtjänsthandläggaren) ut o handla...
Svar
0
· Visningar
288
·
  • Låst
Dagbok Uttagen till telefonintervju beträffande Academic Works jobb som kundtjänstmedarbetare på ELON. Men det som gäller inom Academic Works...
Svar
18
· Visningar
1 281
Senast: em-pirre
·
  • Låst
Dagbok Nu kan vi radera veckan som varit och jag kommer inte få någon ursäkt eller personlig förklaring från arbetsförmedling, hur de kan vara...
Svar
0
· Visningar
607
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama