Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Blir nog dagens äventyr här hemma... Just nu håller jag på att få hysteriskt anfall, för jag har glömt byta kanal på TV'n och det är...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: IngelaH
·
Dagbok 5 minuter sittcykel 2*10 bäckenlyft 2*10 benfällning 2*10 armrodd 2*10 m krampaktig gång i barr 5 minuter sittcykel. Passet tog 1.5...
Svar
0
· Visningar
286
·
Dagbok Jag var här, Rehabcenter... Men mer var det inte, glömde betalkort hemma (betalade m Swish) och träningsbrallor bak och fram... Så blir...
Svar
1
· Visningar
472
·
  • Låst
Dagbok Jag vaknade till en fantastisk påskaftonsmorgon här hemma i Örebro och möts av statusar och inlägg i olika facebookgrupper, från...
Svar
0
· Visningar
337
·
Dagbok Idag ser det grått ut, men jag hoppas att det klarnar upp. Jag har bett F från hemvården, visa hur man tar av hjulen på manuella...
Svar
4
· Visningar
408
·
Dagbok Jag som INTE är morgonmänniska längre, när jag inte har någon vacker vit... <3... blev bryskt väckt 8.05 idag, när Örebrosotar'n...
Svar
0
· Visningar
338
·
Dagbok Grått ute... så påtår och sen hitta på garnförvaringslösning... soffor, kan vara bra till annat. Sedan är det dags att rensa lite i...
Svar
1
· Visningar
436
Senast: SaraXX
·
Dagbok Pga diverse nitritspik, algproblem, snäckinvasion och plötslig enstaka fiskdöd efter att ha haft karen igång i ett och ett halvt år...
Svar
3
· Visningar
632
·
Dagbok Jag lyssnar på en ljudbok, där Jane Austens böcker, suffragetterna och kvinnokamp nämns med speakers corners på torgen i smyg, med...
Svar
0
· Visningar
449
·
Dagbok Hittar jag inget jobb, får jag väl bli konsthantverkare... :p Lite öga för naturen har jag väl ändå fått av mina uppväxtår på landet...
Svar
0
· Visningar
357
·
Dagbok Den är bara drygt 6 cm... Men tog 2.5 timmar att göra. 🙃 En liten rödhake. Nu är det dags att ägna sig åt en ljudbok.
Svar
2
· Visningar
554
·
Dagbok Städning och tvätt gick som en dans. Men jag satt mest som en blöt pöl under gårdagen. En pratsugen värmlänning ringde mig igår kväll...
Svar
0
· Visningar
324
·
Dagbok Igår kväll, fick jag veta att F skulle komma redan 9.30 idag... så jag tänkte kravla mig upp halv nio o kolla på lite Property brothers...
Svar
3
· Visningar
642
·
Dagbok Nähä... måndagar brukar vara en sån där håll dig hemmadag. Men idag ska jag handla diskmedel (handdiskmedel, eftersom det inte blev...
Svar
0
· Visningar
450
·
Dagbok Så idag hann jag duscha, innan det ringde på dörren... :P Tiderna har inte stämt på tre månader och massor med nya ansikten och oftast...
Svar
0
· Visningar
292
·
Dagbok Gjorde kaniner i höstas med stickringen och nu testade jag att göra en igen, för att se om jag kom ihåg hur man gjorde. Jag gör dem lite...
Svar
1
· Visningar
376
·
Dagbok Jösses.. miniväxthuset och brickorna med fröplanteringarna väckte intresse och lust, att få lite ordning och reda... Samlar skräp, viker...
Svar
0
· Visningar
295
·
Dagbok Även om jag knaprade i mig två alvedon och låg kvar i sängen, efter att ha varit på "damrummet" en sväng. Hyfsat utvilad ändå just nu...
Svar
0
· Visningar
349
·
Dagbok Man ska ju preppa, för att vara beredd... Och när jag tänker efter, är det ju det jag har gjort, senaste året, när jag handlat via...
Svar
3
· Visningar
422
Senast: CarEr
·
Dagbok Nu har jag legat lågt, ett tag igen eftersom stämningen varit ganska god i de inlägg jag visat mig i. Jag vill ju inte utmana ödet...
Svar
0
· Visningar
465
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama