Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Kurator ska ringa runt på arbetsförmedlingen, tills hen får svar och återkopplar i morgon eftermiddag.
Svar
0
· Visningar
422
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Hej! Arbetsförmedlingen bedömde den 31 oktober 2022 att du inte aktivt har sökt lämpliga arbeten. Det kan påverka din rätt till...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: manda
·
Svar
1
· Visningar
354
·
Dagbok fardtjanstenheten@regionorebrolan.se 08:51 (för 7 timmar sedan) till mig Hej, Vi har just nu en väntetid på mer än 10 veckor. Du kan...
Svar
5
· Visningar
612
·
Dagbok Man blir lite sliten när det är så mkt ny personal på rehab, som tar för givet att man klarar strumpor och springa till o från bassängen...
Svar
0
· Visningar
281
·
Dagbok Duschat, matat katt och pratat en stund med N, innan hen hastade vidare till nästa brukare/kund, eller vad som önskas. Nu ska jag mata...
Svar
1
· Visningar
310
·
  • Låst
Dagbok Jag provade först "gratis mall" på internet, men när jag skulle ladda ner, kostade det som minst 270 kronor i månaden. Så jag valde att...
Svar
4
· Visningar
665
·
  • Låst
Dagbok Dagens telefonsamtal med arbetsförmedlingens jobbcoach. Hur många jobb har du sökt? eh... vad? Du ska söka fyra jobb i månaden...
2
Svar
30
· Visningar
2 616
Senast: Enya
·
Dagbok J, som var här i går kväll, sa att N skulle komma 9.30. Men så ändrade hen sig, "nej, det går ju inte. N är katträdd. Jag ska försöka...
Svar
0
· Visningar
454
·
Dagbok Dagbok En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Hackad natt där jag fått springa upp...
Svar
2
· Visningar
503
·
Dagbok Minnie försökte fixa mat själv i natt tydligen... Kokvrån är lite upp och ner, så det blir att röja efter frukost för två- och fyrbenta...
Svar
2
· Visningar
314
·
Dagbok Jag ställde en uppvikt kartong tvärs över dörröppningen i hallen igår och det funkade både igår kväll och i morse. Jag hoppas få tag på...
Svar
0
· Visningar
301
·
Dagbok Idag satt Minnie på min axel när hemvården ringde på dörren, men när dörren öppnades hörde jag en flämtning och "nu sprang hon nästan...
Svar
2
· Visningar
508
·
Dagbok Än så länge bättre humör än igår... Varit uppe på damrummet två gånger i natt, men däremellan sovit som en klubbad oxe. Vaken en och...
Svar
7
· Visningar
645
Dagbok Ibland undrar jag varför jag ska markeras som extra besvärlig och verkligen pekas ut som det för den arma hemvårdspersonalen, när det är...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: malumbub
·
Dagbok Sov ryckigt som vanligt. Minnie kände det och lade sig på mig, trots att jag pustade stönade och flämtade... :D Så jag vaknade i alla...
Svar
1
· Visningar
337
·
Dagbok Kroppen värker inte just nu... den kanske är för djupfryst för det. Men sömnen är si och så. Minnie värmde upp bra i förmiddags och kl...
Svar
0
· Visningar
486
·
Dagbok Jag smet från katten ett par timmar idag, på eftermiddagen. Jag tog permobilen ut till Hovsta, norr om Örebro o hälsade på mor o far...
Svar
0
· Visningar
301
·
Dagbok Men det kunde jag glömma... RS, var här o hämtade tvättkorgen... jag käkar banan och ska ta kaffe o macka sen. I eftermiddag, när jag...
Svar
3
· Visningar
406
·
Dagbok Jag ringde ÖBo, tre gånger i går eftermiddag och blev frånkopplad alla tre gångerna efter tio minuter och nej, det var inte dags att "gå...
Svar
3
· Visningar
756
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama