Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Nu är både jag och katt slut för idag. Städtjejen och jag var nöjda, när hon gick för dagen. Jag beställde fyra dammsugarpåsar till...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: IngelaH
·
Dagbok När hon inte demonstrativt gått ner på golvet fram till en av torrfoderskålarna (den i sovrummet) och ätit... Hon har varit extremt...
Svar
0
· Visningar
231
·
Dagbok Inte undra på att färdtjänstbilarna kan komma 20 minuter för tidigt eller 30 minuter för sent. Jag bokade resa till Hovsta igår kväll...
Svar
4
· Visningar
596
Senast: Tualma
·
Dagbok Idag möttes jag av en handläggare på AF, som vanligen jobbar i samklang med en SIUS-handläggare, som just nu är julledig. Dagens...
Svar
2
· Visningar
536
·
Dagbok Stod utanför AF ett dygn för tidigt och frös i 20 minuter. Det är bare 28'e idag... Nytt försök i morgon... Krämaren, Clas Ohlsson...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: manda
·
Dagbok Jag var frusen och trött... inte förkyld. Men jag gick o lade mig och sov med katten på magen i fyra timmar och sen har jag suttit och...
Svar
0
· Visningar
272
·
Dagbok Vardagsröj hemma idag AF i morgon och Minnes ettårsdag Hemstäd på fredag Minnie har haft natröj och lyckats öppna...
Svar
0
· Visningar
307
·
Dagbok Jag letade efter min whisky som jag köpte till första advent och knappt smuttat på igår, men hittade den inte trots att jag tittade på...
Svar
0
· Visningar
309
·
Dagbok Om en stund hämtar min bror mig, för jul i Hovsta. Så jag passar på att önska alla mina vänner en riktigt God Jul och kom i håg att...
Svar
0
· Visningar
334
·
Dagbok Men menat med. hjärtat ott gjort av mig med min cricut
Svar
1
· Visningar
402
·
Dagbok Jag får se, vad jag hittar på i morgon. Jag har "en plan"... O lite annat. :) Det brukar lösa sig.
Svar
0
· Visningar
316
·
Dagbok Eller om det är total panik och kalabalik, som härom veckan... :p Jag skulle vilja tuffa igenom ett par pyssel o pyntbutiker, för att...
Svar
4
· Visningar
579
·
Dagbok Tre bovärdar lade sig i tvättstugandet. Du har ju tagg är inte den programmerad frågar den förste. Vet inte, jag kommer inte in på 23 i...
Svar
0
· Visningar
422
·
Dagbok F har varit här och lekt med Minnie, dragit på strumpor och bäddat säng. Minnie gillar inte Prima portionsvåtmat... :( Permobilen...
Svar
2
· Visningar
374
Senast: manda
·
Dagbok som låg i samma påse som cricutgrejerna. Men jag undrar var standardgripskärmattan till cricuten är... får leta ett tag till. Som tur är...
Svar
1
· Visningar
362
·
Dagbok ... men kom inte längre än så. Kräsna katten Minnie, överraskade mig i natt och hade ätit Mush Vaistobullar för första gången på tre...
Svar
0
· Visningar
383
·
Dagbok Hemvården blev lite sen idag, pga larm och lite annat. Men nu är ordnngen återställd och katten mer vild än tam. Jag hittade en ask...
Svar
0
· Visningar
386
·
Dagbok Jag fick ta till kontantreserven "i madrassen", för att kunna köpa lite kattmat till Minnie idag :). Det snöade rejält på fm, sen...
Svar
0
· Visningar
309
·
Dagbok Jag studsade up klk 7, för att hinna prata med katten och ta en kopp kaffe. A kom 7.40 och bäddade säng och tog på strumpor. Jag frågade...
Svar
0
· Visningar
672
·
Dagbok 120 kr färdtjänst och 55 kr Carlsberg Hof, dagens nota.... Chaufförerna fick knuffa mig i rullstolen, genom snödrivor här och där, med...
Svar
0
· Visningar
350
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈