Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok som låg i samma påse som cricutgrejerna. Men jag undrar var standardgripskärmattan till cricuten är... får leta ett tag till. Som tur är...
Svar
1
· Visningar
344
Senast: IngelaH
·
Dagbok ... men kom inte längre än så. Kräsna katten Minnie, överraskade mig i natt och hade ätit Mush Vaistobullar för första gången på tre...
Svar
0
· Visningar
352
·
Dagbok Hemvården blev lite sen idag, pga larm och lite annat. Men nu är ordnngen återställd och katten mer vild än tam. Jag hittade en ask...
Svar
0
· Visningar
377
·
Dagbok Jag fick ta till kontantreserven "i madrassen", för att kunna köpa lite kattmat till Minnie idag :). Det snöade rejält på fm, sen...
Svar
0
· Visningar
299
·
Dagbok Jag studsade up klk 7, för att hinna prata med katten och ta en kopp kaffe. A kom 7.40 och bäddade säng och tog på strumpor. Jag frågade...
Svar
0
· Visningar
647
·
Dagbok 120 kr färdtjänst och 55 kr Carlsberg Hof, dagens nota.... Chaufförerna fick knuffa mig i rullstolen, genom snödrivor här och där, med...
Svar
0
· Visningar
330
·
Dagbok Gott o värmande Det blev latmansmiddag... Bullens pilsnerkorv. Jag fick för mig att köpa två konserver i somras... Men jag kan inte...
Svar
0
· Visningar
267
·
Dagbok Här blir det hysteriskt sammanbrott, var fjortonde dag. Jag gick upp halv nio och slet loss lakan och påslakan och örngott o kastade i...
2
Svar
26
· Visningar
1 652
Dagbok Kulturnämnden och Fritidsnämnden ska bli - Kultur- och fritidsnämnden. Mitt mandat avslutas (Även om det är ett extramöte insatt den 12...
Svar
0
· Visningar
321
·
Dagbok Det får bli dagens projekt, ovanpå och under. Jag ska flytta in laptopen från köksbordet i vardagsrummet till skrivbordet i sovrummet...
Svar
1
· Visningar
367
·
Dagbok Minnie har legat i en av kojorna (för ovanlighetens skull) på klätterträdet sen A (hemstäd) gick. Jag ska smyga in i sovrummet och...
Svar
1
· Visningar
226
·
Dagbok Hemstäd och tvätt i mogon, men nu blev jag ju sugen på att göra en liten sats lussebullar i kväll. Nu när jag hittat köket... :D Jag har...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: cewe
·
Dagbok Hackad och malen natt, med irriterad och småtrött katt på grund av detta... :p Så jag skolkade från bassängträningen idag, postade ett...
Svar
0
· Visningar
253
·
Dagbok och sov 2 timmar i stället. Då skapar jag inga missförstånd i alla fall. Våfflor idag med... rårakor kanske... nudlar... - ska...
Svar
0
· Visningar
243
·
Dagbok Och jag kan nog komma ut med permobilen idag... A tog med sig kartongerna ut till soprummet <3. Skönt, för jag behöver köpa tvål...
Svar
2
· Visningar
339
·
Dagbok då jag upptäckte att det var helt annan TV-tablå och då kollade jag almanackan... - lördag! Jag börjar bli som mormor... När man är...
Svar
2
· Visningar
448
·
Dagbok Rejsande katt som demolerat en hushållspappersrulle, en toalettpappersrulle och en kattgodispåse i natt... Just nu, vet jag inte var hon...
Svar
0
· Visningar
267
·
  • Låst
Dagbok Hemvårdspersonalen har tydliga papper på vad jag betalar för, att få hjälp med. Morgonbesök, ta på strumpor, bädda säng och... bära ut...
Svar
2
· Visningar
667
·
Dagbok Somnade på allvar framåt 5 - 5.30 i morse... Telefonväckning 8.50 då hemtjänsten skulle komma 9.30. När jag äntligen sov... ringer det...
Svar
1
· Visningar
402
·
Svar
0
· Visningar
268
·