Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok enligt senaste dagarnas hemvårdare. Tomt på bankkontot sen ett par dagar tillbaka. Men måste försöka få tag på soppåsar, då...
Svar
10
· Visningar
824
Senast: Eurydome
·
Dagbok Mycket snö enligt hemvården... snöröjningen är väl inte lika intensiv trettonhelgen. Men vi får se om jag tar mig ut i eftermiddag...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: Luff
·
Dagbok Min telefon som sällan ringer... förutom en herrans massa utlandstelefonnummer... pinglade nyss, från Teneriffa... jag brukar inte svara...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag tog nyss fram lite kyckling, samt Minnies sista mushbollar (tänk vad glad hon ska bli när de är slut :D ) Sheba är bättre.... :p o...
Svar
1
· Visningar
327
·
  • Låst
Dagbok Det vore intressant att veta hur mycket pengar alla de som dagligen gnäller på elpriset, drivmedelpriset, matpriserna.... brände upp på...
2
Svar
23
· Visningar
1 638
·
Dagbok Att bli arbetslös, är rena rama spanska inkvisitionen där man ska kryssa i etta kryss tvåa på femtioelva frågor, skicka in 14 intyg...
Svar
2
· Visningar
487
·
Dagbok Nu är både jag och katt slut för idag. Städtjejen och jag var nöjda, när hon gick för dagen. Jag beställde fyra dammsugarpåsar till...
Svar
0
· Visningar
273
·
Dagbok När hon inte demonstrativt gått ner på golvet fram till en av torrfoderskålarna (den i sovrummet) och ätit... Hon har varit extremt...
Svar
0
· Visningar
221
·
Dagbok Inte undra på att färdtjänstbilarna kan komma 20 minuter för tidigt eller 30 minuter för sent. Jag bokade resa till Hovsta igår kväll...
Svar
4
· Visningar
570
Senast: Tualma
·
Dagbok Idag möttes jag av en handläggare på AF, som vanligen jobbar i samklang med en SIUS-handläggare, som just nu är julledig. Dagens...
Svar
2
· Visningar
505
·
Dagbok Stod utanför AF ett dygn för tidigt och frös i 20 minuter. Det är bare 28'e idag... Nytt försök i morgon... Krämaren, Clas Ohlsson...
Svar
3
· Visningar
416
Senast: manda
·
Dagbok Jag var frusen och trött... inte förkyld. Men jag gick o lade mig och sov med katten på magen i fyra timmar och sen har jag suttit och...
Svar
0
· Visningar
262
·
Dagbok Vardagsröj hemma idag AF i morgon och Minnes ettårsdag Hemstäd på fredag Minnie har haft natröj och lyckats öppna...
Svar
0
· Visningar
296
·
Dagbok Jag letade efter min whisky som jag köpte till första advent och knappt smuttat på igår, men hittade den inte trots att jag tittade på...
Svar
0
· Visningar
289
·
Dagbok Om en stund hämtar min bror mig, för jul i Hovsta. Så jag passar på att önska alla mina vänner en riktigt God Jul och kom i håg att...
Svar
0
· Visningar
322
·
Dagbok Men menat med. hjärtat ott gjort av mig med min cricut
Svar
1
· Visningar
384
·
Dagbok Jag får se, vad jag hittar på i morgon. Jag har "en plan"... O lite annat. :) Det brukar lösa sig.
Svar
0
· Visningar
277
·
Dagbok Eller om det är total panik och kalabalik, som härom veckan... :p Jag skulle vilja tuffa igenom ett par pyssel o pyntbutiker, för att...
Svar
4
· Visningar
551
·
Dagbok Tre bovärdar lade sig i tvättstugandet. Du har ju tagg är inte den programmerad frågar den förste. Vet inte, jag kommer inte in på 23 i...
Svar
0
· Visningar
407
·
Dagbok F har varit här och lekt med Minnie, dragit på strumpor och bäddat säng. Minnie gillar inte Prima portionsvåtmat... :( Permobilen...
Svar
2
· Visningar
358
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama