Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Min farbror skickade över sitt elstöd till mig via swish igår. "Du behöver pengarna bättre än mig". Han har sitt på det torra efter ett...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Trist
·
Dagbok Köpebröd som variation till hembakade små små små frallor... Och pålägg!!! Den känslan. Jag kanske orkar ta en sväng i solen med...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: IngelaH
·
Dagbok 1 oktober 2021, skrev jag på att jag mottagit uppsägning med 12 månaders betald uppsägningstid HEMMA, då arbetsgivaren "inte hade...
Svar
0
· Visningar
489
·
Dagbok 55 minuters telefonkö på Unionens rådgivning, vill du bli uppringd... Jag hoppas att de ringer upp nu och sen inte kopplar mig vidare...
Svar
0
· Visningar
298
·
Dagbok Jag börjar undra om det verkligen ÄR billigare att baka, än köpa färdigt fika- och matbröd... Slut på mjöl och salt igen... Mitt...
Svar
0
· Visningar
384
·
Dagbok Träning, bra zoo, Krämaren och årsmöte med smörgåstårta. Jag var välkommen hem kan jag säga och jag satt och knöt av mig skorna 30...
Svar
0
· Visningar
322
·
Dagbok När kommunen hade hand om länstrafik och färdtjänst, kom tjänstemän hem fill personen som sökte färdtjänst och tittade hur det såg ut...
Svar
3
· Visningar
565
·
Dagbok Aktivititetsrapporterat AF - check Tidsrapporterat Unionens A-kassa check Skrivit mejlt till arbetsförmedlingens handläggare att jag...
Svar
4
· Visningar
524
Senast: Enya
·
Dagbok Nu alvedon, katt under armen och säng med dubbla täcken.... I morgon dags att skicka in aktivitetsrapport till af, ska komma ihåg att...
Svar
2
· Visningar
422
Senast: Lycan
·
Dagbok Bör man inte få fakturor att betala, innan man får dylika brev. Detta brev är utställt 230130 jag fick det idag..... Inga e-fakturor...
Svar
3
· Visningar
552
·
Dagbok Jag skickade den här bilden till arbetsgivaren och sa att om de behöver ytterligare instruktioner om hur man skriver arbetsgivarintyg...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Shaggy
·
Dagbok jag vill bara ha det samlat nånstans, utan att behöva sitta och bläddra i facebookflödet. Idag är det köksregionen som ska få en...
Svar
2
· Visningar
526
·
Dagbok När man är godissugen och måste hålla i plånboken, så får man ta vad man har i skafferiet. Kikärtor i tetra, häll av vatten och torka...
Svar
1
· Visningar
279
Senast: em-pirre
·
Dagbok Nu ringde arbetsförmedlingens arbetsterapeut... Den borttappade koden (det hade ingen talat om för mig) om min funktionsnedsättning som...
Svar
0
· Visningar
409
·
Dagbok Det är ju hindersmäss och folk behöver värma sig. Hoppas de handlade ordentligt både på marknaden och på fiken. Jag fick inte tag på nån...
Svar
6
· Visningar
538
·
Dagbok Nu har jag skickat mejl med 12 bilagor till af och akassa igen. Eftersom det tydligen är MITT jobb att se till att de ser att de fått...
Svar
1
· Visningar
391
·
Dagbok när man sover 3 timmar, är vaken 6 timmar 24/7 är det inte lätt... Fryser I morgon är det dags att mejla trevliga Akassan och...
Svar
0
· Visningar
1 379
·
Dagbok Prinskorv och köttbullar kaffe, sju sorters kakor och tårta... Samt massa prat och titt på systerdotterns fina bebismage, gissningsvis...
Svar
0
· Visningar
280
·
Dagbok Kattmat, kattsand och satsumas och utskällning för att jag av respekt för att hissåkare ska kunna gå ut "tar ett steg"/rullar en...
Svar
8
· Visningar
925
·
Dagbok Katten har tryckt i sig Mush Vaistobullarna jag lade upp före sänggång Duschat Ätit frukost Slappmorgnat mig Nu ska jag ta tag i lite...
Svar
0
· Visningar
189
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024