Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag vet att många är trötta på mina skriverier och gnällande. Men ganska ofta är det berättigat, när man som funktionsnedsatt ÄR i...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: IngelaH
·
Dagbok 22 november 2013 Dagens tårar... - av glädje... Svar på gårdagens fråga i bukebloggen efter Fatimafoton... "Träffade aldrig Fatima...
Svar
0
· Visningar
299
·
  • Låst
Dagbok Kyla och snö är visst utlovat till senare i veckan. Då kanske det kan bli skönare att sticka ut näsan om det blir "vinterväder" i...
Svar
0
· Visningar
364
·
Dagbok Frukost... Härja med katt som har vassa klor... jag törs inte klippa själv, då hon är hal som en ål. Och för närvarande är halva Örebro...
Svar
0
· Visningar
258
·
Dagbok Fatima 1984-04-23 -- 2013-11-12 Den vackraste vita galopperade över regnbågsbron klockan 10. Allt gick bra, chauffören kom tidigare...
Svar
6
· Visningar
749
·
Dagbok Även om man inte gör ett skvatt... drygt 14 dagars "riktig mansförkylning", så jag har iofs inte orkat göra mkt mer än larva runt i...
Svar
0
· Visningar
372
·
Dagbok Hemvården A kom inhuttrande halv tio och sa att det inte är varmt och skönt ute. Så jag är glad att jag köpte lite frukt och grönt, samt...
Svar
2
· Visningar
429
Senast: Krålus
·
Dagbok När man har skröplig kropp som jag och vaknar varannan timme, för att vända mig i sängen. Då jag inte kan vända i sömnen... Bytte ju...
Svar
5
· Visningar
552
·
Dagbok Sitter o tittar på Minnie, som har kurat ihop sig på den ergonomiska musmattan, för att sova... Själv skulle jag behöva dra till...
Svar
1
· Visningar
355
·
Dagbok Hyfsad dag i dag.... Katten har det varit full fart på idag. Kl 13 var det hemstäd och tvätt. Så vi fick ett par timmars sällskap och...
Svar
0
· Visningar
318
·
Dagbok File är hemma, för VAM (vård av matte). S från Ren Service är sjuk, Ren Service återkommer om ev besök i morgon.... Låt oss hoppas att...
Svar
3
· Visningar
402
·
Dagbok Igår kväll sa J, att A skulle komma vid 10 idag. Men halv åtta i morse ringde telefonen och jag höll på att ramla ur sängen och svarade...
Svar
2
· Visningar
516
·
Dagbok Man kunde ju tycka att en månad på Teneriffa skulle hålla humör o glädje uppe ett tag åtminstone, men det gick fort åt Hälsingland med...
Svar
1
· Visningar
437
·
  • Låst
Dagbok Byråkratiska regler och riktlinjer, grundade på politiska beslut och lagar fastställda av riksdag och regering, är svårt att förstå sig...
Svar
0
· Visningar
485
·
Dagbok Fyra veckor går fort förbättrat uppresningar från brits med tre sekunder och tre meter med rullator med fem sekunder, mindre smärta och...
Svar
1
· Visningar
547
·
  • Låst
Dagbok Det ena huvudet på förskingringskassan, vet inte vad det andra gör. Trots att alla jobbar med samma människor och samma papper. AS, har...
Svar
1
· Visningar
582
·
  • Låst
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 273
·
Svar
1
· Visningar
398
·
Svar
3
· Visningar
486
·
Dagbok Började med sittgympa och bassäng, där vi stod som packade sillar. Hur Vintersol tänkt och planerat där, förstår jag inte.... Likaså med...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka