Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Lägenheten mitt emot min, är likadan som min 2 r o kv 45 kvm, med uteplats men spegelvänd. Jag har bott här i 12 år i år och trivs som...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag är hellre Fröken Rag, med ett leende på läpparna och ett vänligt glatt, humoristiskt, uppmuntrande ord för ALLA, även de som...
Svar
1
· Visningar
356
·
Svar
0
· Visningar
383
·
Dagbok Jag får se om det blir cappuccino på espressohous i eftermiddag. Ikväll måste jag komma ihåg att be hemvårde göra störtdykning bakom...
Svar
0
· Visningar
188
·
Dagbok Så perfekt att sitta hemma, spela, dona med akvarierna och ändå njuta av solskenet utanför. Jag har köpt ett miniväxthus att förodla i...
Svar
1
· Visningar
441
·
Dagbok Då fötterna varit svullna som badbollar, senaste veckan. Gårdagens rester till lunch. Om min kropp är med och inte behöver medhavd...
Svar
0
· Visningar
1 121
·
Dagbok spelar Travian och "slöslyssnartittar" på gamla deckare. Vilket också påminner mig att det är dags att hämta VARMT kaffe... :D Bytt...
Svar
0
· Visningar
218
·
Dagbok Men nu har det varit två dagars blåsväder, så internetspelsdagar de lux. Bakat lite och i dag tänkte jag göra piroger... Men mors lilla...
Svar
0
· Visningar
288
·
Dagbok Så jag har mest suttit här hemma o stirrat ut genom fönstret mot innergården. Jag har sagt att jag ska ge mig ut och titta på det och...
Svar
0
· Visningar
292
·
Dagbok ...blev jag ett år äldre och vaknade ganska precis då i natt och var vaken till 4... så just nu sitter jag och stirrar rakt fram efter...
Svar
8
· Visningar
486
·
Dagbok Borde säkert sova en liten stund... Men är rädd att jag får svårt att sova i natt då. Så just nu har jag matbrödsbak på gång här hemma...
Svar
1
· Visningar
228
·
Dagbok Vaknade 02.10... Så det börjar väl bli dags för en frukostlur nu....
Svar
0
· Visningar
252
·
Dagbok Får se om jag väntar med pysselstund till dess, eller om jag ska rota fram lite youtubeklipp om cricut joy och se om jag kan hitta på...
Svar
1
· Visningar
265
·
Dagbok Idag fick jag "handbromsspaken" på arbetsstolen i handen med stolen i låst läge, när jag skulle upp ur sängen och dra mot badrummet...
Svar
1
· Visningar
311
·
Dagbok Fryser det på, blir det najs... Jag har bokat färdtjänst till em och åker ut till mamma en sväng. Vi får se om det blir bara fika...
Svar
1
· Visningar
431
·
Dagbok En halvtimme innan krigstilsståndet utanför med bomber, raketer och gud farao det var gjorde det samma. Har man spelat internetspel i...
Svar
1
· Visningar
444
·
Dagbok Numera är jag så gråhårig så att det inte kan bli så vidare nytt.... :D Tydligen har pappas prover visat på nån "elak tarmbakterie"...
Svar
0
· Visningar
378
·
Dagbok Vintern har kommit av sig... 5 plusgrader. Med tanke på att pappa ligger på infektion, antar jag att mamma tänker vara där... Syrran är...
Svar
0
· Visningar
313
·
Dagbok Fyllt på vattenflaskan, varit på damrummet, samt knaprar två alvedon... och gör ett nytt försök att sova en timme eller två...
Svar
0
· Visningar
325
·
Dagbok eller nåt mellan 2 och 6 i natt... Men mår skapligt ändå, just nu. Jag får se om jag ska ge mig ut en sväng idag... jag har inte varit...
Svar
2
· Visningar
369
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama