Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag var smått rädd för att det skulle bli begravning igår kväll, eller i morse då Farsan Baloo bar sig mysko åt. Men så kom jag ihåg att...
Svar
1
· Visningar
470
Senast: IngelaH
·
Dagbok Och drog iväg till kiosken, så S fick fiska upp en mörk guppyhane o tre honor, till min låda hemma :) Farsan Baloo
Svar
11
· Visningar
519
·
Dagbok Jag är rädd om mina föräldrar. Jag var ute en stund idag och snurrade lite, men höll mig från folksamlingar. Kan jag inte vistas...
Svar
0
· Visningar
265
·
Dagbok Hemtjänsten tyckte att jag varit våldsam i sängen i natt o undrade om jag haft mardrömmar. Och nej, det är mer värk och att hitta rätt...
Svar
0
· Visningar
285
·
Dagbok Det är kämpigt just nu... Det ska bli intressant att höra om Henningsson har något intressant att berätta den 3 november. För jag är...
Svar
1
· Visningar
509
·
Dagbok ...kravlande med händerna på golvet med mobiltelefonens ficklampa, är batteriet i termometern till akvariet. Värmländska sponsrade...
Svar
1
· Visningar
376
·
Dagbok Som vanligt då tänker ni. Men shoppade lite till akvariet. Roten jag valde flyter bara upp. Den får ligga till sig en en hink med vatten...
Svar
11
· Visningar
637
·
Dagbok Eh... Besvärligt m akvariebutik på nära avstånd öppen 7 dgr/v. Hur ska man klara hålla fingrarna i styr... S lugnade mig också med att...
Svar
0
· Visningar
322
·
Dagbok Gruset tilljämnat, pump o doppvärmare igång, vattenreglerande medel i och lysrampen igång. Nu hoppas jag att vattnet klarnar igen. För...
Svar
10
· Visningar
368
·
Dagbok ...har ett bärande företag. Botten av akvariet är fyllt. :) Jag använder reklampauserna för att skölja "ett lass" o fylla på. Pustigt...
Svar
2
· Visningar
394
·
Dagbok till mina kommande akvariefiskar. :D Jag handlade och köpte lite grejer igår och mina bestämda åsikter om vad jag behövde, visade sig...
Svar
5
· Visningar
468
·
Dagbok Sköljer av lite prylar o grejer, även om det verkar onödigt. De ser ut att vara i topptrim.
Svar
0
· Visningar
219
·
Dagbok Jag har köpt hem sopsäckar och ska ta en sväng i garderoben, efter att mamma o pappa tog hem alla säckar och klädhögar på golvet som jag...
Svar
0
· Visningar
321
·
Dagbok Om det så blir ståfika på närmaste bensinmack... Förhoppningsvis regnstänken det inte hela dagen.
Svar
0
· Visningar
230
·
Dagbok Blandade,kuperade, blandade, kuperade... i 5-10 minuter och lade sen upp 3 översta korten I leken... och jo de är ju som de är. Jag...
Svar
0
· Visningar
333
·
Dagbok Och det värsta är att den "väna Ragatan", börjar hamna där själv. Trots att jag försökt göra mitt bästa att vara just lugn, gladlynt...
Svar
2
· Visningar
571
·
Dagbok men sista mållorna är borta ur rabatten, tageteserna, lavendeln och gräslöken är planterade. Nu ska vi se vad jag ska hitta på med...
Svar
0
· Visningar
243
·
Dagbok Då passar kortläsning, pendelprat och "Ragatans örtagård" kanon. Tomaterna och gyllenbären mår bra, ena gyllenbärsplantan blommar, den...
Svar
0
· Visningar
284
·
Dagbok Sov som sagt bra i natt och kom ihåg att tacka morfar i morse. Förmodligen var det just det, att han tycket jag borde slappna av lite...
Svar
0
· Visningar
378
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama