Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Men inget kul, när ingen vill träffas, förutom mamma o pappa som frågar, när man tänker åka till dem... Förra torsdagen, permobiltur...
Svar
4
· Visningar
586
Senast: tott
·
Dagbok Så imorgon, får jag sparka ut mig oavsett dålig ursäkt att låta bli. Nu alvedon och sängläge med ljudbok.
Svar
0
· Visningar
328
Senast: IngelaH
·
Dagbok 3 räta, 3 aviga och efter fyra varv, flyttar jag "mönstret åt höger" och får därmed så kallade "snurrsockor" om det är nån som inte...
Svar
0
· Visningar
338
·
Dagbok Så där, Ren Service har varit på hembesök och återkommer med tider så snart som möjligt. Även fönsterputs är inbokad. Vi får se, de...
Svar
2
· Visningar
373
·
Dagbok Sen 1 oktober och jag klättrar redan på väggarna, samt drar i diverse trådar. Tack o lov för storytel, stickringsprojekt och...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: svea
·
Dagbok Den avslutas med lite internetspel och pricka av lite lösta problem. Igår skrev jag ett svamligt mejl via 1177 till Rehabmedicinska...
Svar
0
· Visningar
343
·
Dagbok Ja... Det r opraktiskt att lägga sig bredvid arbetsstolen på tröskeln mellan hall o sovrum... Jag vrålade lite, dunkade morse sos i...
Svar
4
· Visningar
639
Senast: Tualma
·
Dagbok Fick SMS i fredags, att vi ska dra igång nere vid NT, trots att vi har ont om pengar - klarar våra löner till och med april... just nu...
Svar
0
· Visningar
440
·
Dagbok Ur form... Ur ork.... Ur humör... ...uret är trasigt... typ... eller h...ur...
Svar
0
· Visningar
268
·
Dagbok Fatima 1984-04-23 -- 2013-11-12 Den vackraste vita galopperade över regnbågsbron klockan 10. Allt gick bra, chauffören kom tidigare än...
Svar
1
· Visningar
475
·
Dagbok Jag behövde inte tanka alvedon/naproxen. Jag sov till 6.30 och var uppe o snubblade runt en halvtimme, sen lade jag mig o lyssnade på...
Svar
2
· Visningar
258
·
Dagbok från mina föräldrar, och har undvikt närkontakt i offentliga miljöer. då det är väldigt rörigt med hemtjänstare just nu, nya ansikten o...
Svar
1
· Visningar
469
·
Dagbok Nu har frånvaron av doppvärmare tydligen gjort sitt, från 24.7 till 23.1/23.2 grader. Mer aktiva, synliga, sociala o sällskapliga...
Svar
1
· Visningar
351
·
Dagbok Trevlig tjej, som gjorde plockstädet klart roligare, så nu är det faktiskt i stort sett *rent hus* som sagt, även på bord o stolar...
Svar
1
· Visningar
436
·
Dagbok Jag var smått rädd för att det skulle bli begravning igår kväll, eller i morse då Farsan Baloo bar sig mysko åt. Men så kom jag ihåg att...
Svar
1
· Visningar
476
·
Dagbok Och drog iväg till kiosken, så S fick fiska upp en mörk guppyhane o tre honor, till min låda hemma :) Farsan Baloo
Svar
11
· Visningar
529
·
Dagbok Jag är rädd om mina föräldrar. Jag var ute en stund idag och snurrade lite, men höll mig från folksamlingar. Kan jag inte vistas...
Svar
0
· Visningar
270
·
Dagbok Hemtjänsten tyckte att jag varit våldsam i sängen i natt o undrade om jag haft mardrömmar. Och nej, det är mer värk och att hitta rätt...
Svar
0
· Visningar
287
·
Dagbok Det är kämpigt just nu... Det ska bli intressant att höra om Henningsson har något intressant att berätta den 3 november. För jag är...
Svar
1
· Visningar
514
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krydda lax?
  • App för konsumenter
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur