Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Fatima "Den vackra vita" 19840423-20131112
Svar
1
· Visningar
547
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok PJaa... jag jobbar oftast när dressyren och banhoppningen går, så jag hamnar för det mesta på terrängen om jag åker till Segersjö. I år...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: fio
·
  • Låst
Dagbok käkar fortfarande andtidepp och har väl haft hyfsade sovtider... eh, allt är relativt. Trött runt hav elva... går o lägger mig, sover...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok för nordligare breddgrader, Norra Finland, Ryssland och Kolahalvön, där de häckar till i oktober då det är dags att ta chartern...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: Jeps
·
  • Låst
Dagbok I förrgår satt jag i soffan och tittade på förmiddagrepris av Sofias änglar och vid reklamen runt halv elva skulle jag gå ut i kokvrån...
Svar
9
· Visningar
997
·
  • Låst
Dagbok På kickoff med fritidsnämdens ledamöter och tjänstemän.
Svar
1
· Visningar
612
·
  • Låst
Dagbok Och nästa vecka börjar också intressant. Ledamöter och tjänstemän i Fritidsnämnden och Kulturnämnden ska på kickoff uppe i Ånnaboda...
Svar
0
· Visningar
467
·
  • Låst
Dagbok Åkte färdtjänst till och från parenteserna idag. Det kändes otroligt lyxigt. Ringde även skadepoolen och frågade vad som felade min bil...
Svar
1
· Visningar
609
·
  • Låst
Dagbok Det får ta sin tid och man har rätt att även ha sina dåliga dagar. Men idag var en riktigt bra dag. Ringde färdtjänstutredare i fm...
Svar
3
· Visningar
630
·
  • Låst
Dagbok Enda fördelen är att det blir ljust, nackdelen är att isfläckarna och de eventuella fyra sandkornen som är utlagda för hand (tror jag)...
Svar
3
· Visningar
629
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vaknade halv sju, helt kass i magen. Men jag misstänkte ganska snabbt att det var stress inför att jag skulle åka till jobbet... Klockan...
Svar
0
· Visningar
676
·
  • Låst
Dagbok Men vilken lättnad i alla all med cocillanan. Jag kan sova några timmar innan jag hostar tills luftrören knyter sig och luften tar slut...
Svar
0
· Visningar
496
·
  • Låst
Dagbok Snorar o hostar fortfarande, trots att jag kört med "receptfria" aptoket gällande alvedon, otrivin nässpray, theracough hostmedicin o... 2
Svar
22
· Visningar
2 524
Senast: cambodia
·
  • Låst
Dagbok Bilen skrot... julstress, jag trött... julafton mor o far förkylda... annandag jul o framåt, jag RIKTIGT förkyld... förflyttat mig sakta...
Svar
2
· Visningar
468
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Tusan vet om det inte kan funka... sover något bättre är iofs trött i perioder dagtid med... Kroniska klämkänslesmärtan runt midjan från...
Svar
0
· Visningar
541
·
  • Låst
Dagbok Jag hade sovit uruselt och gick som i ett vacuum hela dagen. Rehabträningen var zombievarning. Alla i personalen sa bara "stå ut - det...
Svar
0
· Visningar
554
·
  • Låst
Dagbok Gick o lade mig 20.30 igår, somnade ganska omgående. Men vaknade runt midnatt en sväng och runt 3... 9.05 var det dags att kliva upp och...
Svar
1
· Visningar
533
·
  • Låst
Dagbok Du är alltid så glad, sjunger, skrattar och ler. Du är konstig, men snäll Du ställer alltid upp för alla andra Du är stark Du är modig...
Svar
0
· Visningar
602
·
  • Låst
Dagbok Varför har ingen uppfunnit roterande backljus, eller saftblandare och backsignal till permobil. Trött på att få be om ursäkt till alla...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: avslutat medlemskap
·
  • Låst
Dagbok Då får vi se vad det är för dag idag då. Jag ska ut en sväng med permon och hämta en nypa frisk luft, försöka le, samt vara här och nu...
Svar
1
· Visningar
594
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Världscupen 2024/2025