Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Experiment med limpistol, färgat kraftigt papper, sten från Danmark, bokmärke, vattenlösliga hobbylim, tuschpennor och ram från...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Verksamhetsledaren är fantastisk på att skapa julbord, med både kötträtter och vegetariska alternativ som alla glatt lät sig smaka av...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Din inre styrka är stor. Om du vill är en stor förändring på väg. Du har säkert sett, hört och känt signaler på det – dofter, musik...
Svar
0
· Visningar
641
·
  • Låst
Dagbok Framåt kvällen är det vilsamt att tända ett ljus vid sin kraftplats och filosofera en stund Att man är i den situation man är, är...
Svar
0
· Visningar
547
·
  • Låst
Dagbok För att undvika missförstånd, vill jag härmed börja med ett citat gällande detta "forum", som ni just nu läser i... "Den nya platsen...
Svar
8
· Visningar
1 502
Senast: Fruentimber
·
  • Låst
Dagbok På Rehab. Värmer upp med kaffe. Därefter pass med sjukgymnast och efter det varmbassäng. Sedan tid för lunch, innan självträningspass på...
Svar
0
· Visningar
575
·
  • Låst
Dagbok På pricken, det går alldeles för sakta att återfå energi och ork. Men hjärnan går på högvarv, så det är svårt att koppla av när man väl...
Svar
0
· Visningar
819
·
  • Låst
Dagbok November - februari är såna där månader, som jag gladeligen hade bosatt mig utomlands om någon kunde sponsra mig... I natt har jag sovit...
Svar
0
· Visningar
529
·
  • Låst
Dagbok Jag rotar bland mina orakel- och tarotlekar. Solögas orakellek, vildmarkens språk är en av de första orakellekar jag införskaffade...
Svar
0
· Visningar
636
·
  • Låst
Dagbok Jahapp som sagt, Olaf/Sandalfon kom indimpade lagom till förmiddagskaffet idag igen... Och det är nästan så att han börjar bli tjatig...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Det är ju ingen hemlis direkt att min ekonomi och mående inte varit så värst senaste åren. Mkt ljus, änglar, meditation, kristaller...
Svar
9
· Visningar
1 510
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok och räkröresnittar. Enkel vardagsmat rehab's dietist. Temakväll med enkel och lättlagad vardagsmat för ryggmärgsskadade. :D Jaja, gott...
Svar
0
· Visningar
627
·
  • Låst
Dagbok Inte alla som får för tidig julklapp och definitivt inte från sin arbetsterapeut. Några av stenarna är väldigt små, men funderar på att...
Svar
0
· Visningar
433
·
  • Låst
Dagbok Fatima (Phaeton x - Astronaut)), 1984-04-23 -- 2013-11-12
Svar
7
· Visningar
751
·
  • Låst
Dagbok Det lönar sig, att inte ge upp när skatteverket inte godtar den blankett som är deras egen, när man begär omprövning för sex år tillbaka...
Svar
0
· Visningar
863
·
  • Låst
Dagbok Den här är ju ok... den är kompletterad två gånger och förhoppningsvis bara väntan kvar...
Svar
3
· Visningar
612
·
  • Låst
Dagbok Dagvård, bålträning på boll i brist på häst... Sjukgymnasten berömde och sa att jag börjar komma in i "följa med hästens rytm"-tänket på...
Svar
0
· Visningar
699
·
  • Låst
Dagbok Somnade efter 02.30 i natt och vaknade runt 10... Softat hemma, tänt ljus lagt orakel och tarot-kort, druckit kaffe, rostat bröd...
Svar
0
· Visningar
470
·
  • Låst
Dagbok Trött, orkar inte ta tag i röran... försöker umgås med mor och far i alla fall. Mamma ska operera en fotled i veckan, så hon är också...
Svar
0
· Visningar
518
·
  • Låst
Dagbok Igår onsdag jobbade jag 8-14.30 åkte hem för att byta till permobil... jag funderade på om jag skulle klä ut mig till trick or treat...
Svar
1
· Visningar
712
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama