Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Egentligen tänker jag att jag kanske borde bekymra mig lite mer över att jag är så enormt medtagen dagen efter veckans två ridlektioner...
Svar
0
· Visningar
262
  • Låst
Dagbok "It’s the most difficult thing in the world, to see somebody you love lose their way, to watch sadness slowly darken a heart. You want...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är tydligen ston som gäller för mig nu. Förra veckan fick jag sitta på Dunja och Arnica, och denna veckan blev det Parma och Arnica...
Svar
0
· Visningar
299
·
  • Låst
Dagbok Det här med innehållsförteckningar på mat är ju något man verkligen kan fascineras över, om man nu är lagd åt det hållet... :) Imorse...
Svar
0
· Visningar
386
·
  • Låst
Dagbok Näe men det här med tiden alltså.... Jag skulle ju finna tid till att skriva av mig tankar och upplevelser här i bloggen, lovade jag ju...
Svar
0
· Visningar
250
·
  • Låst
Dagbok Egentligen hade jag inte tänkt att jag skulle skriva något om veckans ridlektioner... Min ridskola har redan börjat sin termin, men rent...
Svar
0
· Visningar
514
·
  • Låst
Dagbok Höstens ridning startades för min del med en helgkurs i centrerad ridning. Jag har länge sneglat mot CR, läst Sally Swift för längesedan...
Svar
0
· Visningar
368
·
  • Låst
Dagbok Fem och en halv veckas semester. Jag har ingen aning om när jag hade så lång semester sist, eller om jag ens har haft det någon gång...
Svar
0
· Visningar
399
·
  • Låst
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 362
·
  • Låst
Dagbok När jag var liten så lärde jag mig att små oönskade djur inomhus (t.ex. myror, spindlar, flugor, skalbaggar) – dom slog man ihjäl. Och...
Svar
0
· Visningar
383
·
  • Låst
Dagbok Jag läste en bra och fängslande text på FB om hur det är att leva med ADHD (skriven av ”Andreas Busen Selin” den 16 juni, för den som...
Svar
0
· Visningar
432
·
  • Låst
Dagbok Som en person som en gång har förlorat hälsobalansen i tillvaron, så lever jag nu med en hög prioritet på att försöka ge mig själv...
Svar
0
· Visningar
236
·
  • Låst
Dagbok Sista dagen på ridskolans termin stod jag uppbokad på två lektioner – dels min ordinarie, och dels den sista lektionen för dagen som...
Svar
0
· Visningar
338
·
  • Låst
Dagbok Jag studsade nästan av förvåning när jag kom till ridskolan och såg att jag stod uppskriven på Dell. Då skulle jag få sitta på honom den...
Svar
0
· Visningar
190
·
  • Låst
Dagbok Hade köpt en extra ridlektion och fann mig uppskriven på Vera. Jag tycker att det är lite konstigt med denna fäbless som alla ridlärare...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Låst
Dagbok Det känns nästan lite konstigt. Vaddå – bara rida en gång den här veckan? :) Har tydligen blivit bortskämd med att köpa på mig...
Svar
0
· Visningar
221
·
  • Låst
Dagbok Idag känns som en dag som är precis såhär: Jag tror att det var starten på dagen som fick det att halta lite. Igår morse så vaknade...
Svar
0
· Visningar
215
·
  • Låst
Dagbok Ibland när vi rensar hemma och vill göra oss av med gamla prylar brukar jag tänka att ”det där kanske är någon som vill ha”, och så...
Svar
0
· Visningar
183
·
  • Låst
Dagbok Genom att byta och köpa ridlektioner så har jag lyckats få till hela 9 hopplektioner hittills den här terminen. :banana: (- och terminen...
Svar
0
· Visningar
324
·
  • Låst
Dagbok Ibland tänker jag tillbaks på människor jag mött som jag inte har kontakt med längre. Igår drömde jag t.ex. om den kompis jag hängde...
Svar
0
· Visningar
221
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama