Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag älskar fart. Ju snabbare det går och ju mer fartupplevelse jag får, desto mer levande känner jag mig. Närmare livet, på nåt sätt...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Kort sammanfattning av veckans ordinarie ridlektioner: trist. Jag funderar en hel del på varför jag tycker att det känns tråkigt. Det...
Svar
0
· Visningar
288
·
  • Låst
Dagbok Hade köpt på mig en extra hopplektion. På väg till stallet så upprepade jag högt för mig själv ”Dunja, Dunja, Dunja, Dunja” för att...
Svar
0
· Visningar
286
·
  • Låst
Dagbok Jag har den senaste veckan hamnat i ett läge där jag vaknar om nätterna igen. Jag har förstått att nattliga uppvaknanden mellan kl 2-4...
Svar
0
· Visningar
402
·
  • Låst
Dagbok Jag blev ärligt talat lite låg när jag såg att jag stod uppskriven på Sahara igen. Nu har jag ändå försökt kämpa på henne i två veckor...
Svar
0
· Visningar
280
·
  • Låst
Dagbok Kvällens laguppställning blev samma som förra veckan: Dunja (fina mörkbruna fröken långöra) och Sahara (det frissiga kraftiga fuxstoet)...
Svar
0
· Visningar
411
·
  • Låst
Dagbok Det gick inte att ta miste på att jag var nöjd med hästvalet till veckans andra hopplektion. Bästa Dunja – fina fröken långöra – bästa...
Svar
0
· Visningar
467
·
  • Låst
Dagbok Hade bytt till mig en extra hopplektion, och fann till min förvåning att jag verkar ha fått en ny hopphästkompanjon, eftersom jag stod...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok För knappt ett år sedan så var jag på fullaste allvar på väg att säga upp mig från det jobb jag då nyligen hade börjat på. Orsaken var...
Svar
0
· Visningar
387
·
  • Låst
Dagbok För ett antal år sedan så besökte min man och jag Sveriges enda legala svartkrog. Nu hade det blivit dags igen. Svartkrogen är en...
Svar
0
· Visningar
299
·
  • Låst
Dagbok Ja, man kan ju inte lyckas varje gång... Nu har det ju faktiskt gått så himla bra och varit så roligt ett tag, så det är väl självklart...
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Låst
Dagbok Det var som om akupunkturen sträckte sig ner, tog tag i mina händer och lyfte upp mig ur den grop jag var i. Jag är så oändligt tacksam...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Jag var lite fräck i mitt sista blogginlägg och stack ut näsan och skrev att det skulle bli svårt att toppa den riddagen. Men det gick...
Svar
0
· Visningar
239
·
  • Låst
Dagbok Om du frågar mig vilka hästar jag gillar bäst på ridskolan så blir mitt första självklara svar Ägrim, sen skulle jag nog säga Laroko...
Svar
0
· Visningar
331
·
  • Låst
Dagbok Kan ni förstå känslan av förvåning och lättnad när man ställer sig i duschen efter två ridlektioner, och det INTE svider och gör ont...
Svar
0
· Visningar
215
  • Låst
Dagbok Jag har bestämt mig för att hoppa på kursen ”Gör din grej” igen. Jag gick den för snart 2 år sedan, och den var orsaken till att jag...
Svar
0
· Visningar
265
  • Låst
Dagbok Igår vet jag inte vad som hände. Jag var så anti och arg och irriterad och kände mest för att gå runt och retas och ha sönder saker...
Svar
0
· Visningar
386
  • Låst
Dagbok Samma häst, samma övning – men ändå så annorlunda! Hade köpt på mig en markarbeteslektion till, och blev förvånad och glad när jag såg...
Svar
0
· Visningar
319
  • Låst
Dagbok Terminens hopplektioner börjar med markarbete, och det var dags för en markarbeteslektion. Jag stod trevligt nog uppskriven på Laroko...
Svar
0
· Visningar
282
  • Låst
Dagbok Jag kan förstås inte låta bli att fundera en del över den våg av hat, oro och konflikter som blir allt mer tongivande i världen nu. Det...
Svar
0
· Visningar
940

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Mineraler
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar