Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Vilken ridkväll och vilket glädjepiller – kunde väl knappast ha varit bättre! :love: :love: Det känns som att min ridkänsla finns...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag känner mig lite dyster för närvarande. Och udda. Jag vet inte riktigt vilket det är som är först – om det är dysterheten som...
Svar
0
· Visningar
487
·
  • Låst
Dagbok Lite tråkigt att inte rida två gånger faktiskt, nu när jag har blivit van vid att rida två lektioner samma dag. Men men, sånt är livet...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok Jag fick se denna musikvideo och blev alldeles betagen! :love: Vilket gäng! Vilken kreativitet! Och vad förbannat bra dom är! Vilka...
Svar
0
· Visningar
195
·
  • Låst
Dagbok Så har då vårens ridtermin börjat, och det kändes roligt att få åka till stallet igen! Har haft lite meck med mina ridtider... Förra...
Svar
0
· Visningar
351
·
  • Låst
Dagbok När jag vaknar på morgnarna så är det till en wakeup light-väckarklocka med radio. Det där med radiostation är svårt! Riktigt svårt...
Svar
0
· Visningar
257
·
  • Låst
Dagbok Tänk att jag inte tidigare har förstått att jag behövde ett inspirationsrum! :) Jag har kommit en bit på väg med rummet nu. Det är inte...
Svar
0
· Visningar
275
·
  • Låst
Dagbok Idag funderar jag över Moder Teresas text ”Anyway”: People are often unreasonable, irrational, and self-centered. Forgive them anyway...
Svar
0
· Visningar
307
·
  • Låst
Dagbok Jag har skrivit mindre än jag har velat den sista tiden. Skrivandet är ju så välgörande för mig, jag skulle gärna vilja skriva mer...
Svar
0
· Visningar
363
·
  • Låst
Dagbok Terminens sista två lektioner blev en hopplektion och en dressyrlektion. På sista hopplektionen fick jag rida Juvelen, den unga...
Svar
0
· Visningar
384
·
  • Låst
Dagbok Under två och en halv vecka i början av december så hade jag inte ont i kroppen. Jag kan knappt tro att det är sant när jag skrivet det...
Svar
0
· Visningar
210
·
  • Låst
Dagbok Om jag börjar bakifrån med kvällens sista lektion så fick jag sitta på min storfavorit lakritstrollet Ägrim! Underbart! Men.... ...inte...
Svar
0
· Visningar
295
·
  • Låst
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 117
·
  • Låst
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
346
·
  • Låst
Dagbok Jag har anmält mig till en kurs igen! :p (kunde bara inte låta bli... ;) ) Jag har konstaterat att jag tydligen är inne i en...
Svar
0
· Visningar
274
·
  • Låst
Dagbok Förra året fick jag ett erbjudande om att gå en utbildning, mot att jag ställde upp och engagerade mig ideellt i en förening och förband...
Svar
0
· Visningar
296
·
  • Låst
Dagbok När jag kom till veckans första hopplektion och såg att jag stod uppskriven på Juvelen så blev jag väl kanske inte helt eld och lågor i...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
Dagbok Funderar vidare kring min ridning på ridskolan, efter den katastrofala lektionen på Bukett. Varför gick det så dåligt, vad kan jag lära...
Svar
0
· Visningar
363
·
  • Låst
Dagbok Även denna vecka bjöd på en för mig ny bekantskap. Jag fick sitta på Sunny Boy, en liten nätt och spenslig fux med fullblod på mödernet...
Svar
0
· Visningar
418
·
  • Låst
Dagbok Min rädsla över ålderdomen, sjukdomar och att tiden nu börjar rinna iväg vill inte släppa greppet om mig. Jag skrev tidigare om att jag...
Svar
0
· Visningar
335
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Spännande och intressanta hus till salu, del 2
  • Nämen!
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur