Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Eftersom jag hade fått sitta på finaste Dunja förra veckan närde jag en stark förhoppning om att få fortsätta på henne. Det har ju ändå...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I samband med kursen jag går nu som handlar om sårbarhet och mod och att öppna sig för sårbarhet, så ska man fundera ut situationer där...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok En enda ridlektion blev det den här veckan, men vilken lektion sen! Jag hade lätt kunnat byta bort minst 5 lektioner på andra hästar mot...
Svar
0
· Visningar
398
·
  • Låst
Dagbok Jag har märkt att det är som att vissa ämnen söker upp mig vid olika tidpunkter. Efter min stresskrasch så har jag sökt kunskap om...
Svar
0
· Visningar
355
·
  • Låst
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
428
·
  • Låst
Dagbok Mycket ridning den här veckan – räknar jag från lördag till lördag så kommer det bli totalt 5 ggr. Vilket kanske inte var helt passande...
Svar
0
· Visningar
392
·
  • Låst
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
463
·
  • Låst
Dagbok Inför hoppdelen av klubbcupen som jag ska vara med på, så fanns det möjlighet att anmäla sitt intresse för att vara med på en...
Svar
0
· Visningar
304
·
  • Låst
Dagbok På kvällens första lektion stod jag uppskriven på Arnica. Arnica är ett mörkbrunt sto med mycket ögonvita, lite långsmal, stel och...
Svar
0
· Visningar
331
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte lyckats jättebra än med att komma ner i varv och återfå energi- och tidsbalans... Jag har försökt avsluta mina för många...
Svar
0
· Visningar
396
·
  • Låst
Dagbok Jag tittar ytterst sällan på TV, är inte särskilt intresserad av det och har inte tid. Visst kan det hända att det finns bra saker som...
Svar
0
· Visningar
492
·
  • Låst
Dagbok Det är lite klurigt det där med om det är hoppning eller markarbete på ridskolan. Man vet inte riktigt förrän man får order om vad som...
Svar
0
· Visningar
191
·
  • Låst
Dagbok Som en följd av mitt för stora energiuttag sista tiden så har jag funderat över energi kontra aktiviteter. Jag har tidigare sett det...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok Det känns som att jag är inne på själva upploppet av mitt råkat-engagera-mig-i-förmånga-aktiviteter-på-samma-gång – rejs. Jag har...
Svar
0
· Visningar
284
·
  • Låst
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
573
·
  • Låst
Dagbok Jag kan inte förstå hur svårt det ska vara för mig att hitta en tidsbalans. Jag hade ju uppenbarligen trampat i jordgetingboet igen nu...
Svar
0
· Visningar
437
·
  • Låst
Dagbok Satt på jobbet och konstaterade att det kändes som att nånting inte var riktigt bra. Jag kände mig alldeles luddig i hjärnan och la mig...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Jag närde en liten förhoppning om att 2016 möjligtvis skulle kunna bli det år som jag skulle kunna friskförklara mig från min...
Svar
0
· Visningar
327
·
  • Låst
Dagbok Från ridlycka till hopplycka till otillräcklighetskänslor... Tja, nån gång måste ju vågen vända, eller hur?... Kvällens första lektion...
Svar
0
· Visningar
385
·
  • Låst
Dagbok Från ridlycka till hopplycka! :D Det här med hoppning är ju bara så himla roligt! Och jag fattar inte varför jag inte har tänkt på...
Svar
0
· Visningar
262
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024