Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag brukar se mig själv som en person som mer ser till personlighet än till yttre attribut och eventuell kategori hos dom jag möter...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag blev väl inte helt nöjd när jag på min ordinarie ridlektion såg att jag stod uppskriven på Vera. Jag kan tänka mig många andra...
Svar
0
· Visningar
326
·
  • Låst
Dagbok Jag var ärligt talat inte alls särskilt upplagd för någon ridlektion, även om det skulle vara hopplektion. Jag hade varit uppe sen 4:45...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Låst
Dagbok Kom till stallet för min ordinarie ridlektion denna vecka och såg att jag hade hamnat på Arnica igen. Jaha. Det var väl inte så att jag...
Svar
0
· Visningar
231
·
  • Låst
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
781
·
  • Låst
Dagbok Min ridskola har en facebooksida där man kan byta eller sälja lektioner. Den sidan är fullkomligt livsfarlig. Ridskolan har många...
Svar
0
· Visningar
283
·
  • Låst
Dagbok Den här lektionen stod det Arnica vid mitt namn på listan - ett ganska högt och långt mörkbrunt sto med mycket ögonvita. Förra gången...
Svar
0
· Visningar
286
·
  • Låst
Dagbok Jag är sedan länge ganska kritisk mot hur nyhetsrapporteringen i vårt samhälle ser ut. Även om jag kanske inte faller under kategorin...
Svar
0
· Visningar
323
·
  • Låst
Dagbok Jag har alltid haft ett känsligt luktsinne, men jag upplever att känsligheten har förstärkts med åren. Jag har tidigare skrivit ett...
Svar
0
· Visningar
653
·
  • Låst
Dagbok Hade trevligt nog lyckats få tag på en extra hopplektion. Och fantastiskt lyckligt lottad igen, eftersom jag återigen fick hoppa bästa...
Svar
0
· Visningar
255
·
  • Låst
Dagbok Efter den debatt om kanelens farlighet som vajat lite fram och tillbaks i media under några år, så beslutade jag mig tillslut för att...
Svar
0
· Visningar
412
·
  • Låst
Dagbok På grund av att jag inte kommer att kunna rida min ordinarie lektion nästa vecka så blev det två lektioner denna vecka. Nästan två...
Svar
0
· Visningar
360
·
  • Låst
Dagbok Senaste dagarna har jag haft extra mycket värk i kroppen. Höfter, knän, ländrygg, nacke och axlar värker så att jag har svårt att röra...
Svar
0
· Visningar
187
·
  • Låst
Dagbok Äntligen blev vädret lite mer tilltalande, och jag kastade mig ut i trädgården. Åh vad jag gillar dessa vårdagar då solen slösar sina...
Svar
0
· Visningar
974
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle egentligen inte ha ridit den här veckan, men lyckades köpa till mig en extra ridlektion, som dessutom visade sig vara...
Svar
0
· Visningar
321
·
  • Låst
Dagbok Jag kan nästan inte låta bli att tycka att det är bra ironiskt ändå: Att jag, som verkligen har lagt ner möda på att sortera bort alla...
Svar
0
· Visningar
335
·
  • Låst
Dagbok Kärlek!! Ja, det var ridlektionen sammanfattad i ett enda ord. Om jag utvecklar det hela så hade jag fått en igenridningstid på...
Svar
0
· Visningar
345
·
  • Låst
Dagbok Det första jag tänkte var att är det inte konstigt att dom hästar man inte gillar – dom måste man rida flera gånger?! Får man en häst...
Svar
0
· Visningar
313
·
  • Låst
Dagbok Jag är faktiskt riktigt imponerad. Mina förväntningar överträffades uppenbarligen. Jag fick ett tips om att det finns en webtjänst där...
Svar
0
· Visningar
534
·
  • Låst
Dagbok Jag ser inte mig själv som särskilt bra på att hitta på presenter och julklappar, och brukar mest hamna i läget att panikartat försöka...
Svar
0
· Visningar
195
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama