Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har nu kört på vägen som kallas slingerbulten till och från jobbet i 4½ månad. Den vägen är onekligen en annorlunda upplevelse, för...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Var iväg till nya ridskolan igen för ridlektion. Tyckte att det skulle bli lite intressant att se lite mer av hur systemet för att välja...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Att provrida på en ny ridskola tycker jag är både spännande och lite jobbigt. Spännande säger väl sig självt, men det jobbiga för mig är...
Svar
0
· Visningar
492
·
  • Låst
Dagbok En kort sammanfattning av det gångna året får bli att det i alla fall känns som att det går med raketfart åt rätt håll för min del...
Svar
0
· Visningar
345
·
  • Låst
Dagbok Jul. Det är nånting med julen som jag har lite svårt för. Det borde inte vara så, men det är det. Nånting som är kopplat till känslor av...
Svar
0
· Visningar
339
·
  • Låst
Dagbok Nu kommer ni nog att tycka att tycka att jag är lite dum i huvudet... :o Men jag får väl bjuda på det då... Jag börjar med...
Svar
0
· Visningar
275
·
  • Låst
Dagbok Jag är trött. Men jag klarade det. "Upploppet" såhär i slutet av året, där jag på jobbet skulle vara med och arrangera tre evenemang...
Svar
0
· Visningar
247
·
  • Låst
Dagbok Jag är lite nervös. Den här veckan som kommer så går ett event av stapeln som jag har haft i uppgift att sköta det mesta av det...
Svar
0
· Visningar
215
·
  • Låst
Dagbok Strax innan jag mådde som allra sämst av stress för ett antal år sedan så bestämde jag mig för att börja yoga. Yoga sägs ju vara en bra...
Svar
0
· Visningar
328
·
  • Låst
Dagbok Det är två saker som just nu känns extra viktiga för mig att ta tag i för mitt välmåendes skull. Egentligen inga akuta saker, utan mer...
Svar
0
· Visningar
334
·
  • Låst
Dagbok Jag har fortfarande hakat upp mig på det här med min låga engelskspråkiga förmåga. Förra veckan aktualiserades det igen på jobbet, och...
Svar
0
· Visningar
297
·
  • Låst
Dagbok Jag är ganska engagerad i miljöfrågor och tycker att det är oerhört viktigt att värna om miljön. Jag tycker också att det är helt hål i...
Svar
0
· Visningar
433
·
  • Låst
Dagbok Denna vecka stod det teorilektion på schemat. Lektionen var upplagd så att hälften av gruppen red halva lektionen medans dom andra...
Svar
0
· Visningar
236
·
  • Låst
Dagbok Har ni sett detta? Vet inte vad det är men jag blir bara SÅ berörd när jag läser artikeln och ser bilderna. Storyn träffar mig rakt på...
Svar
0
· Visningar
231
·
  • Låst
Dagbok I helgen som gick var jag och maken på "gourmetweekend". Det här med att låta mat bli en sinnlig upplevelse är något jag gillar...
Svar
0
· Visningar
520
·
  • Låst
Dagbok Jag var ärligt talat inte så sugen på att åka och rida. Vet inte varför jag kände så. Men vartefter lektionen gick så förbyttes det i en...
Svar
0
· Visningar
413
·
  • Låst
Dagbok Förra veckan fick jag återigen ett litet bryt kring detta med att mina arbetsuppgifter oväntat innebar att jag måste kommunicera på...
Svar
0
· Visningar
268
·
  • Låst
Dagbok När jag var mindre och hängde i stallet så har jag för mig att det var populärt att ha galoscher på sina ridstövlar. Nu hade jag inte...
Svar
0
· Visningar
1 233
·
  • Låst
Dagbok Två månader har gått nu, och jag har faktiskt börjat gilla mitt nya jobb. Tycker att det börjar funka bättre och bättre, och jag känner...
Svar
0
· Visningar
323
·
  • Låst
Dagbok Det känns så bra. Och jag tror att det är viktigt. Jag tror att det är viktigt att prioritera att följa sitt hjärta, lyssna på sin...
Svar
0
· Visningar
237
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama