Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Indra och Tinki har galopperat, jädrans vad vi har övat volter och åttor. Har ingen stor paddock men åkrar finns....
Svar
0
· Visningar
178
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu är det hög tid att skaffa en annan bil och jag sitter och letar på Blocket. Det är knepigt det där med vad man ska välja för bil. Jag...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hjälp - Är jag för stor för min ponny???? :rofl: :laugh: :rofl: :laugh: :rofl: (förlåt - kunde bara inte låta bli.... ;) :p )
Svar
0
· Visningar
1 105
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 116
·
  • Låst
Dagbok Fram med borrmaskin , rep och en av mina många långa trasmattor . Nej jag ska inte rulla in ett lik och dumpa i sjön utan i natt ska det...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Skylight
·
  • Låst
Dagbok Jag har alltid varit väldigt målinriktad. Det jag bestämt mig för att göra eller ha, har jag envist jobbat för, tills jag uppnått det...
Svar
0
· Visningar
241
·
  • Låst
Dagbok Familjen började med att sova till halv elva. Måste varit trötta efter två sena kvällar. Blev både fredag och lördag med OS på tv'n fram...
Svar
0
· Visningar
177
·
  • Låst
Dagbok Nu äntligen kan vi rida ihop igen! Tinkern är frisk igen. Ögat ser normalt ut och hon är pigg. Tänkte börja med en skrittrunda men det...
Svar
0
· Visningar
181
·
  • Låst
Dagbok Det är verkligen händigt att ha folk omkring sig som hjälper en med saker. Snart är fasaden på mitt hus målat. Jag trodde att det inte...
Svar
0
· Visningar
292
·
  • Låst
Dagbok Två hästar stod och lutade sig vid grindöppnlngen när jag skulle köra till jobbet. Några har lärt sig att det vankas mat vid sju tiden...
Svar
0
· Visningar
148
·
  • Låst
Dagbok Tidigare i somras skrev jag ett inlägg där jag undrade vad jag skulle göra med min ridning. Jag kände mig lite dyster inför höstterminen...
Svar
0
· Visningar
549
·
  • Låst
Dagbok Den här sommaren har det verkligen varit en massa båtfix, mer än halva semestern gick åt till att meka. Först jobba rumpan av oss för...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Regn, regn och åter regn. Eftersom tinki helst ska stå inne är vädret bra. Hålla henne och Indra inne i vackert väder är inte lätt. Kört...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Vetrinären fick ge lugnande och kollade sedan om det fanns något i ögat. Hittade inget. Hornhinnan var ok, skönt! Spolade tårkanalerna...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok Den här sommaren har varit väldigt intensiv, stundtals riktigt jäkla stressig rent av, så att jag känt att fortsätter det på det viset...
Svar
0
· Visningar
403
·
  • Låst
Dagbok Vill dela med mig av ett recept på chokladfrosting jag kom på idag. Blev supergott och alldeles lagom krämigt! *60g rumsvarmt smör *ca...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Luggen ligger över hela huvudet, så först när de kom in och jag skulle borsta henne såg jag det. En jätte bulle över ögat och en liten...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok När man är liten så samlar man ju på sig beteenden, reaktioner och strategier som formas efter den omgivning man växer upp med - sånt...
Svar
0
· Visningar
519
·
  • Låst
Dagbok Jag fick mitt första gråa hårstrå när jag var 25 år. Tyckte att det kändes lite orättvist tidigt… Men på den vägen fortsatte det. Jag...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags igen! Han kom igen, vi anmälde direkt! Indra gick så bra sist och det gjorde hon denna gången också. Så enkelt när det...
Svar
0
· Visningar
243
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama