Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har faktiskt funderat över hur mycket värde jag har av att dokumentera mina ridlektioner här på bloggen. Ska jag verkligen fortsätta...
Svar
0
· Visningar
466
  • Låst
Dagbok vi red till badplatsen för att svalka hästarna. Tre delar av fyra utav bryggan låg på land. Skulle gissa på 7-8 m under normal nivå...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har äntligen köpt en bil så nu är det slutletat. Igår, efter jobbet, åkte jag till Säter för att kolla på den och bestämde mig rätt...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
438
  • Låst
Dagbok Jag har sedan min flytt hit haft en mängd olika projekt på gång. En del är avslutade sådana, en del annat är långsiktiga projekt medan...
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Låst
Dagbok Varje bilköp jag har gjort har varit förknippat med massor av vånda. Det är med motvilja jag tittar på annonserna. Jag vill liksom bara...
Svar
0
· Visningar
245
·
  • Låst
Dagbok Före sommaren konstaterade jag med en lite uppgiven suck att jag behövde göra en halvhalt i matintaget igen, för att stoppa upp den...
Svar
0
· Visningar
356
  • Låst
Dagbok "De stannade. Quentins häst stannade dock inte när de andras gjorde det - den oförfärade Dauntless strövade iväg och hann komma bort...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok Jag tycks ha en hobby med förhinder, då jag inte riktigt lyckas ordna med det jag önskar. Seniorens ägare behöver jobba häcken av sig...
Svar
0
· Visningar
351
·
  • Låst
Dagbok Nu börjar det liksom brinna i knutarna att skaffa den där bilen och jag vet fortfarande inte vad det ska bli för något. I min sparade...
Svar
0
· Visningar
238
·
  • Låst
Dagbok Såg denna gaffliga klädhängare någonstans minns inte var . Kan inte vara så svårt att göra..... Bonus i inläggets 2 bilder med...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Skylight
·
  • Låst
Dagbok Var på marknad härom dagen tog en massa kort som av saker som gav mig inspiration. Mycket billigare och bättre att ha foton i fånen än...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Skylight
·
  • Låst
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I självmedkänslearbetet finns det två saker som jag har stannat upp kring för att fundera extra på för närvarande. Först så gäller det...
Svar
0
· Visningar
303
·
  • Låst
Dagbok Skrev ett inlägg i kväll och fick då en kommentar typ "Oj, lever du fortfarande...". Inser att jag på några år gått från mycket...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok De människor som varit workawayers hos mig under sommaren har varit av 4 olika nationaliteter. Ibland har kulturskillnader blivit...
Svar
0
· Visningar
590
·
  • Låst
Dagbok Förra veckans hoppträning var katastrofal. Gapade, ville inget och hon svettades jättemycket. Det var ju 25 grader varmt men riktigt så...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Låst
Dagbok Det är så skönt med känslan som uppstår när man fått rätt. När jag stått på mig, blivit idiotförklarad, nertryckt och ifrågasatt. Det är...
Svar
0
· Visningar
190
·
  • Låst
Dagbok Jag har tidigare berättat om att jag under denna sommar haft workawayers boende hos mig. Under de 3 senaste veckorna har jag haft en ung...
Svar
0
· Visningar
312
·
  • Låst
Dagbok Jag har kommit in på området självmedkänsla, och inser att det är ett område som jag definitivt behöver fördjupa mig i. Att praktisera...
Svar
0
· Visningar
390
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Butros eller Dyngpeter?
  • Hiss och diss del 5
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur