Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Visst är det skönt när man har någon som kan komma in och reda upp alla frågetecken man har! Frågorna man försöker förstå sig på men...
Svar
0
· Visningar
263
  • Låst
Dagbok Gårdagens möte med psykologen var lite spännande. Det känns som hon inte vill släppa att jag inte är stressad. Hon tycker att jag måste...
Svar
0
· Visningar
227
  • Låst
Dagbok Ja, då va det dags igen för några till provtagningar på mig. Undra vad de kommer testa denna gången? Var iväg hos vårdcentralen i...
Svar
0
· Visningar
188
  • Låst
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 365
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Var faktiskt inte så väldigt säker här efter sommaruppehållet om jag skulle fortsätta. Tog ju en paus redan i våras då jag kände 1. det...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter och hänger en hel del på Blocket numera, ifall jag skulle hitta bra-att-ha-grejer. Grejer som bortskänkes är en sån sak jag...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
919
  • Låst
Dagbok Ibland kan jag inte låta bli att drabbas av en väldig frustration över att det känns som att jag lever i fel värld! Kan jag inte få en...
Svar
0
· Visningar
304
  • Låst
Dagbok Kört vatten i IBC behållaren, i hästtransporten. Fylld till 80 procent. När hastigheten kommer upp i 80 km/h, vad det börjar självsvänga...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Endast en ridlektion stod på schemat denna vecka. När jag kom fram till stallet tappade jag hakan lite. För några veckor sen fick vi en...
Svar
0
· Visningar
333
  • Låst
Dagbok Igår tyckte vi att nu så har vi vatten en stund, sänkt sugdelen med en träkloss och var skitnöjda. Imorse, bara massa luft från...
Svar
0
· Visningar
153
·
  • Låst
Dagbok För ett tag sen damp det ner ett brev i brevlådan om att det var utbyggnad av fiber på gång i vårt område, och att vi nu hade möjlighet...
Svar
0
· Visningar
399
  • Låst
Dagbok Jag skulle behöva städa och röja, men känner mig seg och vet inte var jag ska börja. Det är kaos överallt. Hur kunde det bli så? En...
Svar
0
· Visningar
181
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar det ibland. Det är ju så sjukt svårt att rida. Varför ska man ägna sig åt något som är så svårt? Det kan ju bero på att det...
Svar
0
· Visningar
263
·
  • Låst
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
393
  • Låst
Dagbok Lunch träning idag, tabata. 20 sek fullt ös, 10 sek vila upprepa 8 gånger. 1min vila osv i 30 min. Om bara inte den lilla röda fanns...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
Dagbok Tänk, någon gång kommer det ifatt. Inte här, för då skulle beteendet skyddas, men nu, på annan plats, med kanske en bättre chef, så rök...
Svar
0
· Visningar
255
·
  • Låst
Dagbok Nellie är två år och håller på att sittas in. Hon är bara liten till åldern, redan 1.70 i mankhöjd. Tinki fick vara förhäst och visa hur...
Svar
0
· Visningar
160
·
  • Låst
Dagbok Tinki älskar att bada. Nu är det full galopp ut i vattnet och så långt hon kan innan vattnet når upp över bringan. Bryggan är borta så...
Svar
0
· Visningar
179
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Butros eller Dyngpeter?
  • Hiss och diss del 5
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur