Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok fråga mig inte hur det gick till men nu kan jag skapa inlägg igen!
Svar
0
· Visningar
183
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vilken vecka jag haft! Sjuka barn som legat med jättehög feber och en man som inte mått bra. Höjdpunkten blev när mannen dessutom måste...
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok En klassisk men väldigt nyttig ridövning är att sätta upp fyra koner och rida i ett romb-spår aka Ruter Ess (Eller är det bara en...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Konsten att göra en tavla har dör mig enda sedan barna ben fallit sig naturligt. Som liten ritade jag på mina väggar när mina ritblock...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Skylight
·
  • Låst
Dagbok Jag hittade ett inlägg här på Buke som jag skrivit för 2 1/2 år där mitt mål var att kunna hoppa en bana på 80 cm felfritt. Det har...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår red jag upp till ridhuset igen med Senioren. Det blir rätt mycket ridning i ridhuset numera. Jag fick in några lyckade sekunder...
Svar
0
· Visningar
324
·
  • Låst
Dagbok Suck! Jag blir så trött på mig själv ibland. Jag är så hård mot mig själv, dömmer mig hårdare än vad jag någonsin skulle dömma någon...
Svar
0
· Visningar
196
  • Låst
Dagbok hej, jag "upptäckte" den nya rasen miniaussie, toy aussie, north american aussie eller vad man nu vill kalla den. Iallafall fastnade jag...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: aaliyah123
·
  • Låst
Dagbok Eftersom min ridskola har lektionsåret indelat i tre terminen så hade vi teminsavslut igår på lektionen. Eller som jag lite skämtsamt...
Svar
0
· Visningar
189
·
  • Låst
Dagbok Ibland får man den starten på morgonen som man får och så får man jobba sig upp från det resten av dagen. Idag var det så. Vaknade upp...
Svar
0
· Visningar
241
  • Låst
Dagbok Nu har det gått 6 veckor sedan jag bröt armen. Jag har landat i någon slags acceptans över att vara enarmad, och ibland även tendenser...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hej, jag har fått "godkännande" av min mamma att köpa en till hund, men jag är lite osäker. Just nu har vi en familjehund på 2 år. Det...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: aaliyah123
·
  • Låst
Dagbok Usch vad jag känner mig låg. Var hos psykologen i torsdags och pratade igenom ett och annat. Jag känner ingen ro när jag är hemma...
Svar
0
· Visningar
178
  • Låst
Dagbok Kan någon gissa vad det här användes till? Det var dåtidens motsvarighet till broddar. Dessa snördes på hästens hovar för att förhindra...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Igår var det sitsträning och halvhaltar på lektions-schemat. Fick ta en värktablettscoctail innan jag åkte till stallet, trodde faktiskt...
Svar
0
· Visningar
344
·
  • Låst
Dagbok Oj va många dagar sen jag skrev sist. Finner ingen riktig ro att skriva på telefonen eller plattan som när jag sitter vid en dator...
Svar
0
· Visningar
323
  • Låst
Dagbok Jag har gudskelov skaffat mig ett ridhuskort nu och det var i grevens tid för nu är det i princip hopplöst att rida ut med obroddad häst...
Svar
0
· Visningar
170
·
  • Låst
Dagbok Nu är det början på dag tre av min sjukskrivning, ändå känns det som jag stressat mer än vanligt. Som att det är massa saker jag måste...
Svar
0
· Visningar
217
  • Låst
Dagbok Igår red jag min första hopplektion efter 1 1/2 års paus från det. Hästen jag fick var en bjässe på 180 cm! Lyckligtvis var han inte...
Svar
0
· Visningar
278
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama