Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

H
Avel Är det någon som har fått föl efter Ulrich Z? Hur ser fölet ut? Vilken typ av sto som du betäckt med honom? Ädelt eller/och...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Cyllene
·
Avel Hur fungerar det med stofamiljer? Har namn på ett sto som heter Cilla 618, är det stofamiljsnummret då? Kan man söka på detta om man...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Görel
·
Avel Nån som vet vart jag kan läsa mer om honom? Vad kostar det att betäcka med honom? :confused: Mest nyfiken, har ju två valacker, så det...
Svar
8
· Visningar
1 526
Senast: Picea
·
R
Avel Är det någon här som vet vad som gäller ang detta: Jag har ett sto som är efter en hingst som sänktes till c förra året. Om jag...
Svar
10
· Visningar
1 095
·
D
  • Låst
Avel undrar när ni brukar sätta igång era fölston efter fölningen??hur börjar ni träning/ridningen igen?hur många timmar i veckan??fel ställe...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Joyride
·
Avel Söker en dressyrhingst som lämnar avkommor som är - mindre än genomsnittet, runt 1,60 - lugna, genomtrevliga, bussiga och...
2
Svar
37
· Visningar
3 612
Senast: ch791022
·
L
Avel En häst på våran anläggning har fått föl nu i vår, han är snart 4 veckor! Vilken färg kommer han att bli? Är det omöjligt att säga...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Avel Hej - vet någon hur det brukar bli att korsa PRE med hästar av halvblodstyp och andra lättare raser? Jag har ett mindre sto korsning...
Svar
14
· Visningar
2 052
Senast: Lejonelle
·
S
Avel Kollar hingstannonserna på buke och ser väldigt många hingstar som INTE är godkända för avel men ändå betäcker ston, får man som...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 486
·
Avel Brunstsvaghet. Tänkte betäcka mitt haflingersto nu i juni (första gången för mig men 3:e för henne) men hon visar inga som helst tecken...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 051
Senast: kristalia
·
E
Avel Någon som vet hur många nr av Welshponny-nytt det har kommit ut iår? Jag har nämligen inte sett till nr 2, bara den fina årsboken med...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: esa
·
Avel Nog för att jag märkt att våra ston ofta fölar dagstid, men i år verkar det vara extremt. Vi har hittills haft dessa fölningar...
2
Svar
31
· Visningar
3 364
Z
Avel Hur vanligt är det att man betäcker på fölbrunsten?
Svar
9
· Visningar
966
Senast: Ramona
·
J
Avel Jag vet inte vad jag ska gör amed mitt sto. Vad tycker ni? Mina funderingar är så här: Hon är 16 år. Har dragits med lite...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Jantien
·
Avel Vad är det förkortning på? Det är väll inte samma som ASPR? Skillnad?
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Iglatjarn
·
G
Avel Lite fundersam efter att ha läst om skäckfärg. Sabino, är det när hästen har en strumpa högre än knät? Kan raser utan skäckanlag ändå...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 432
Senast: shady
·
Avel Jag har en bekant som har en 4 åring efter Pablo. Modern är efter Bretano II och hon är jättefin! Letar på kul här på Pablo men...
Svar
16
· Visningar
1 057
Senast: malinsky
·
M
Avel :D Drömma kan man ju alltid göra? Vilken stam skulle din mounatin, ponny eller cob ha? :p och vilken hingst skulle du helst...
Svar
9
· Visningar
1 265
Senast: Welsh
·
Avel Härmar andra tråden NEVELE PRIDE lite granna.Nu undrar jag vad ni vet om Yankee Slugger.Har en valack efter honom och är lite nyfiken på...
Svar
13
· Visningar
915
Senast: Vicki
·
Avel Är det någon som vet något om honom? :idea: Det är en äldre hingst och jag har inte hans nummer i huvudet, men jag är nyfiken och kan...
Svar
18
· Visningar
1 687
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka