Letar efter hbl. hingsten som har "ALLT" ;). Tips?

Sv: Letar efter hbl. hingsten som har "ALLT" ;). Tips?

Har också letat efter avkommor till Alcatraz på nätet men hittar inget :crazy: Det enda jag hittar är några med Alcatraz i andra led. Har hört av mig till Hippo Essentia ang var jag kan se avkommor, (deras hemsida med länken "avkommor" är under uppbyggnad) men de svarade inte på det. Det enda de svarade var att hans "11 godkända söner talade för sig själv" (hur mycket har han betäckt?).

Har sett en del avkommer till salu i Danmark, är inte särskilt dyra utan man kan få tag på en 3-4 åring för ca 30-40000:-, var själv spekulant på ett fint långbent 3 års sto efter honom för ett tag sedan (svart m bläs och 4 vita strumpor) med bra stam på mödernet. Var till salu för 35.000:- och var ute ett bra tag innan den blev såld trots att den var mkt fin med mkt fina gångarter, så där verkar det inte vara så stort sug efter avkommerna. Själv köpte jag hingstapojken istället i samma veva så därför blev det inte detta sto.

Tycker du NB har en ordinär gång? Alla andra jag har pratat med som sett honom tycker att han är för sprättig, dvs allt annat än ordinär gång.
Såg honom på en hingstvisning på Strömsholm för några år sen och då var man nästan rädd att han skulle slå sig själv på hakan med frambenen. Ordinärt?

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·
Avel Nu är jag ute i väldigt god tid, för ska inte betäcka om förrän 2017, men då det fölet (?) blir stoets sista förmodligen, vill jag satsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 668
Senast: HMQ
·
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 424
Senast: moonstruck
·
Islandshäst Hej! Jag skulle vilja ha lite hjälp i letandet efter hingst åt vårat sto. Det är första gången jag själv ska ta föl, men hon har haft...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: valvis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka