Sv: Väntans tider
Tja, kanske jag får före dig.. Men man vet aldrig..
Jag hoppas vi får inatt båda två, fast här hos mig känns det inte som att hon tänker släppa till.
Förvisso hade hon en kådaplupp på ena juvret idag när jag kom hem och hon var lika tjurig på att jag skulle få ta på magen och juvret ikväll som hon varit de två senaste kvällarna.
Hon kniper, märra!
Att göra en Hera är ingen hit. Värsta Bukedramat... Heras häst behagade inte föla utan hon väntade och väntade och väntade. Jättemånga var tvugna att kasta sig in på Buke varje morgon för att se om Heras häst äntligen hade fölat -men icke! Hon höll sig..
Läs här tidigare i tråden.
Dramat upplöstes äntligen när Heras häst behagade föla på dag 375!
Vare sig du eller jag vill göra en Hera = vänta i 375 dagar.....
Kör en riktig rysare!
mvh Eva *flinar, dag 333*
Tja, kanske jag får före dig.. Men man vet aldrig..
Jag hoppas vi får inatt båda två, fast här hos mig känns det inte som att hon tänker släppa till.
Förvisso hade hon en kådaplupp på ena juvret idag när jag kom hem och hon var lika tjurig på att jag skulle få ta på magen och juvret ikväll som hon varit de två senaste kvällarna.
Hon kniper, märra!
Att göra en Hera är ingen hit. Värsta Bukedramat... Heras häst behagade inte föla utan hon väntade och väntade och väntade. Jättemånga var tvugna att kasta sig in på Buke varje morgon för att se om Heras häst äntligen hade fölat -men icke! Hon höll sig..
Läs här tidigare i tråden.
Dramat upplöstes äntligen när Heras häst behagade föla på dag 375!
Vare sig du eller jag vill göra en Hera = vänta i 375 dagar.....
Kör en riktig rysare!
mvh Eva *flinar, dag 333*