Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Nu är jag några år fram i tiden - men ändå, man måste ju få fantisera lite :angel: Om ni hade ett sto med stammen Munchhausen ( e...
2
Svar
32
· Visningar
2 376
Senast: clownen
·
Avel vem är denna hingst ??? Har någon något fotot på han också... hittar ingenting om honom...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: Animor
·
Avel Jag vill bara kolla med er, kunniga människor så att jag inte har glömt något! Skall transportera dräktigt sto med föl ca 75 mil, från...
Svar
16
· Visningar
1 235
Senast: Cyllene
·
Avel Min kompis har lånat en häst som enligt passet har okänd stam, men i vacc.intyget står det: Jonge Ahorn x Belmondo :confused: . Vad...
Svar
6
· Visningar
1 076
Senast: Filuran
·
Avel Ja idag såg jag dom..trodde att jag kanske skulle få ha kvar min fina bruna pålle men nu börjar jag att tvivla :crazy: Idag såg jag...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: Hogstorp
·
Avel Mina stora ston (halvblodet o fullblodet) betäcktes inte om i år, av flera skäl, utan ska förhoppningsvis betäckas igen nästa år. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 191
Senast: mimus
·
C
Avel Jag har en liten fråga och fundering över två linjer. En hingst ett sto. Vill ni kolla stamtavlorna och säga + 0ch - på att kombinera...
Svar
12
· Visningar
1 529
Senast: CarolaLind
·
Avel Mitt sto har varit utlånad från slutet av januari år 2004 till slutet av mars 2005, under den här tiden har hon först gått ihopa med en...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: nexxa
·
C
Avel Hon är inte dräktig. Det kommer inget föl i sommar. Ingen liten krabat som hoppar å skuttar över ängarna hemma. Så tomt. Så tråkigt...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: Cronis
·
M
Avel Vet inte om denna tråd ligger rätt...... Vi ska ha vårt första föl nästa vår, stoet har redan haft tre så hon vet allt redan. Så...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Rotterö
·
Avel Var som sagt på fölvisning förra helgen. En bekant hörde några "förståsigpåare" påpeka att mitt föl är alldelles för kaxigt då hon...
Svar
15
· Visningar
1 699
Senast: Rodde
·
Avel Är det någon här som har erfarenhet av avkommor efter Solos Carex? Jag har från ett par olika håll hört talas om avkommor efter honom...
Svar
16
· Visningar
1 733
Senast: Wilfa
·
Avel Jag var i valet och kvalet om jag skulle lägga denna tråd på Hästvård eller här... Men det blev Avel till slut. Till min stora...
2
Svar
34
· Visningar
5 184
Senast: Splittan
·
H
Avel Jag ska betäcka mitt sto NSV/HBL med ett fullblod för det kommer bli det bästa att korsa min häst med, lätta upp henne lite, få bättre...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Fortfarande Grevinnan
·
G
Avel Jag fick ryktet bekräftat - ägarna till European dressage design ( ägare till bl.a Rubignon och Channon), tar hem en av deras Tyska...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 993
Senast: crazy
·
M
Avel hej tänkte höra om någon här inne har någon bra länk till information om rasen criollo? :bow: hur många finns i sverige?
Svar
4
· Visningar
931
Senast: CarolaLind
·
C
Avel Snälla , om någon här kan förklara detta för mig ta er då lite tid.. Jag har ett sto som är ca 75 dagar dräktigt, har inte kollat henne...
Svar
19
· Visningar
3 737
Senast: Cassandra
·
Avel Hade idag det stora nöjet att vara med sto på premiering på Jälla. Där delades det ut en stor mängd med diplom. Bla fick vår egen...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: clownen
·
R
Avel Lämnar denna hingst hopp eller dressyr hästar? Hur gick han själv o finns det något avelsvärde i den stammen?
Svar
10
· Visningar
2 386
Senast: roslagen
·
Avel Gjorde en kul upptäckt idag, egentligen så började det redan när mitt första sto blev dräktig stod och linade henne runt ca 20dgn och...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: carinaso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka