Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle I våras så sålde jag alla mina fonder på ett bräde och satte tillbaks dem i fonder igen via ett investeringssparkonto. Jag var så pass...
Svar
1
· Visningar
418
Kropp & Själ Finns här någon som haft en sk Invisalign tandställning? Dvs en som inte syns lika tydligt som en vanlig? Erfarenheter?
Svar
16
· Visningar
3 356
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Ni som tränar utomhus på vintern vad har ni på er? Jag är bredaxlad och har provat större delen av sortimentet på vanliga sportaffärer...
Svar
13
· Visningar
930
Senast: Lazy Lady
·
Mat Min partner är nyligen hitflyttad från USA och förfasas över vårt ostutbud. 🤔🙄😂 Han efterfrågar "medium cheddar cheese", och jag har...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 890
Senast: Migo
·
  • Omröstning Omröstning
IT & mobiler Hur börjar ni e-postbrev?
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 516
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Min ganska nyinköpta dator (november -20) vill inte samarbeta med mig, så den ska lämnas till till säljaren för att kollas upp. Jag haar...
Svar
8
· Visningar
932
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Jag behöver ett jobb och har nu under några dagar suttit och skrivit ett personligt brev och har nu kommit till läget då jag ska skicka...
Svar
15
· Visningar
1 859
Senast: lil-sis
·
Samhälle Hej! I mitt område har det blossat upp en debatt kring parkeringar. Vi har väldigt ont om parkeringar och många som bor i området får...
2
Svar
24
· Visningar
2 872
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Är Barbour jätteute eller kan man sälja en sån jacka? Hittade en här hemma när jag städade garderoberna senast, en helt ny med lappar...
Svar
9
· Visningar
1 343
Senast: hoppsann
·
Tjatter Då var det dags för årets upplaga av Secret Santa! Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom reglerna en...
66 67 68
Svar
1 345
· Visningar
73 343
Kropp & Själ Har haft problem med generande hårväxt på hakan i många år, får inte bort det utan det kommer alltid tillbaka.... Hur gör jag för att...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja gå vidare i livet men vet inte med vad. Jag har arbetat med människor och känner att jag skulle vilja göra något helt...
2
Svar
22
· Visningar
2 518
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Har ni ändrat er vikt medvetet och sedan uppnått viktstabilitet, där ni inte behöver kämpa för att hålla vikten. Med kämpa menar jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 343
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi Om en reklamation resulterar i hävt köp, när ska man få tillbaka pengarna då? Kan det bli att man lämnar iväg varan och får pengarna vid...
Svar
2
· Visningar
386
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Eller hur sköter jag den så den fungerar optimalt? Jag har googlat men hittar ingenting mer än att man ska äta jod och givetvis äta...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 071
Senast: Ramona
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
42 983
Senast: Artline
·
Hemmet Har ett filter i spisfläkten som består av flera lager med nätad metall. Hur rengör jag det enklast? Provat skrubba med svamp och...
Svar
10
· Visningar
1 354
Senast: Flavor
·
Kläder & Bli fin Jag har på olika ställen läst/hört om personer som inte vill vara reklamperlare för klädmärken och därför inte köper kläder som har...
2
Svar
36
· Visningar
2 127
Senast: nejlica
·
Mat Jag ska ha middag för några vänner om några veckor. Varmrätten och efterrätten som jag tänkt bjuda är båda ganska stabbiga så jag skulle...
Svar
16
· Visningar
1 077
Senast: Badger
·
Samhälle Min bostadsrättsförening har meddelat att om tre veckor kommer vattnet i huset att vara avstängt från 07:00 till 17:00 måndag till...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 494
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp