Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hur hittar man enklast sidor där man kan ställa sig i bostadsköer? Har nu lägenhet i Piteå, men "måste" nedåt i landet då jag inte alls...
Svar
10
· Visningar
1 531
Senast: Red_Chili
·
H
Hemmet Jag & min sambo drömmer om ett litet hus på landet med litet stall till mina hästar & garage till honom=) Vi har kikat runt lite och...
Svar
2
· Visningar
1 455
Senast: HBB
·
Hemmet Jag vill ha en hyfsat stor tavla med en världskarta. Typ som en affisch alltså, men inramad (det kan jag förstås fixa själv bara jag...
Svar
8
· Visningar
8 419
Senast: Gabbi
·
Hemmet Vi är spekulanter på ett hus med ett uthus med ett garage på ena gaveln. Uthus+garaget är 63 kvm. Garaget är lite väl enkelt, det är som...
Svar
3
· Visningar
1 549
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Mina vita mattor tvättades med en blå matta och nu är båda två blåa:eek: (inte jag som tvättade för övrigt) De är helt förstörda! Hur...
Svar
3
· Visningar
1 813
Senast: Waern
·
Hemmet Kan man bygga en dusch med träväggar, och måla väggarna? Vad ska man isåfall måla med för slags färg? Måste man ha fuktspärr, eller...
Svar
3
· Visningar
1 951
Senast: BeastieBabe
·
Hemmet Min kompis som var här igår blev näst intill förfasad när hon såg mina möbler. De matchade tydligen inte. Jag hatar när saker o ting...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 842
Senast: cämela
·
Hemmet Jaaa..jag har liksom fått en idé om att jag ska tapetsera ovansidan av vårt vardagsrumsbord. Vad jag förstått behövs spraylim och tapet...
Svar
4
· Visningar
2 812
Senast: Nixehen
·
Hemmet Jag måste bara få visa kornischerna vi har satt upp i barnens kommande rum! Min pappa köpte dem på auktion för länge sedan och...
Svar
5
· Visningar
2 784
Senast: malllle
·
M
Hemmet Jag har letat efter en koffert att ha som soffbord. jag såg detta på en restaurang och tyckte det var jättesnyggt. Det var en ganska...
Svar
7
· Visningar
1 905
Senast: tinna
·
Hemmet Nu börjar det bli dags att göra iordning stora dotterns rum.. Hon fyller snart sex, och har samma tapet som vi satte upp i det rummet...
Svar
8
· Visningar
3 096
Senast: Lupin
·
Hemmet Jag vill se bilder från "Madickenhus", dvs de som har det där mysigt lite romantiska utseendet som i Astrid Lindgrens filmer. Både...
Svar
8
· Visningar
2 302
Senast: snurran
·
Hemmet Nu har jag ju absolut inga egna erfarenheter av färger och liknande, vet ju hur de ser ut och vilka namn många har :D men nu är...
Svar
2
· Visningar
914
·
Hemmet Jag kommer inte vidare med vår vardagsrum/köksrenovering för jag hittar inte någon trevlig fondtapet. De andra väggarna är nu...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: Abova
·
Hemmet Vi har precis byggt ett jättefint hus, men pengarna tog ju slut så här i slutet hihi och därför är inte ovanvåningen inredd än. Där är...
Svar
17
· Visningar
2 154
Senast: Wingates
·
M
Hemmet Ja hur gör ni i hemmet för att förebygga kvalster? Hur gör ni för att få ner luftfuktigheten? Har någon märkt att det blivit värre...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: M-Meduza
·
Hemmet Eftersom jag knappast kan klassa mig själv som hobby-rörmokare så kollar jag med er - nån borde väl ha lite bättre koll än mig? ;)...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Zody
·
Hemmet Vi har rörligt med räntetak på ett av våra lån, nu ligger räntan på 3,8 % och den ändras igen den 15e. Hur vet man när man ska binda...
Svar
14
· Visningar
1 264
·
Hemmet Om man har en lägenhet på ex 70kvm, är den mer värd om det är 2ROK eller 3ROK? (Förutsatt att lägenheten såklart är likadan i övrigt...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: maria85
·
Hemmet Går det att få bort lite av dom iaf eller är det helt kört? Det är efter att sängen stått vid väggen. Hur mkt brukar hyresvärden ta om...
Svar
10
· Visningar
9 634
Senast: linzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka