Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 801
Senast: Klara
·
Tjatter Jag söker en nätt pannlampa med bra sken som jag kan ha när jag cyklar. Eftersom jag ska till tex föreläsningar så vill jag inte ha en...
Svar
12
· Visningar
633
Senast: MCP
·
Kultur Här kommer ett nytt färskt extra maffigt bokbingo som vi kör från idag den 6 juni till den 30 september. Har du inte varit med...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
8 182
Fritid Jag och en kompis ska på en liten tripp till Los Angeles. Vi har även 5 årigt barn med på resan, Så nu behöver jag lite tips. Vad är...
Svar
7
· Visningar
596
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag har idag sett mina första kantareller för året. Det var på ett av mina säkraste ställen, som varit helt tomma fram till nu. Jag var...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
7 388
Senast: Tulip
·
Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
624
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Vad tycker ni om att uppläsarna har/skulle ha dialekt? Mycket dialekt eller bara lite? Eller helst ingenting alls? Går det att få bort...
Svar
9
· Visningar
518
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 204
Senast: Keb71
·
Relationer Jag följer några ekonomikonton på Instagram. Accepterar följarförfrågningar inom det området. Igår fick jag en förfrågan som jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 799
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
774
Senast: Milosari
·
Kläder & Bli fin Kan någon förklara detta? Jag åt sushi idag och hade en vit blus (förstås). Naturligtvis fick jag en liten soyaprick på den nytvättade...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 022
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag gjorde en bodyscanning i dag Resultatet Weight 74.1 kg (72.8 kg) +1.3 Skeletal muscle mass 27.9 kg (27.7 kg) +0.2 Percent body fat...
Svar
5
· Visningar
851
Trädgård & Växter Men hjälp, min hjärna har checkat ut. Vad heter den ettåring som växer på rak stjälk, dillaktiga blad och en rosa krage högst upp. VET...
Svar
9
· Visningar
911
Senast: RedQueen
·
Kläder & Bli fin Min sport-bh som jag köpte för mer än 10 år sedan håller på att falla i bitar. :cry: På bh:ar ifrån Change har jag 65K dvs en helt...
2
Svar
31
· Visningar
2 931
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 955
Senast: Ava22
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
29 706
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: 95johsv
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
734
Kropp & Själ Vad gäller ipren tex så hade vi tidigare en ask i lunchrummet men numera får vi inte ha det pga risken att någon tar för mycket eller...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 274
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig för att få hjälp med en vuxen person som inte längre kan ta hand om sig själv? Det handlar om en person som har...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 288
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp