Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Grattis! Måste vara skönt nu när allt är över, så man kan gå in i nästa fas... själv tänker jag jämt så, om 4 månader är detta över, haha, men då börjar ju nästa fas! Både kul och spännande...och nervöst!
Du att det var det värre att göra när man blivit snittad, där kan man snacka om smärta överallt. Inga fler detaljer krävs tror jag. Inte ens för Mandalaki
Jag behöver åtminstonne inga detaljer om den övningen , men väntar med spänning på detaljer om första ridturen (på häst alltså ). En viss person tycks vara oroad över att sadlelånet inte kan vara för evigt
Grattis Tim! Till både fas ett och två. Trodde som flera andra att du skulle knipa tills efter nyår. Jag har inte varit inne här sen innan jul och nu ser man ju att man inte kan hålla sig borta för då händer det grejer direkt.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.