Ytterligare en buke-bebis!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Den här tråden fick jag i uppdrag att skriva när bebisen var en timma gammal, men då sov JAG och hörde inte sms:et :o :crazy:

Silverkedjan var däremot pigg och vaken och sen blev hon tydligen otålig :D

GRATTIS TIM OCH PAPPA :love:

Grattis, grattis! :love: Vi pratade om dig när vi åkte från K-skoga igår och undrade om du skulle lyckas knipa tills efter nyåret. ;)

Grattis :)

Om man är lika pigg som du verkar vara så längtar jag nästan.. observera nästan.. till förlossningen :bow:

Tack alla!

Nu är Vidar här och hjälper mig med städa lite på rummet efter att ha konstaterat att lillebror var mer spännande inne i magen :p

Mandalaki - du släpar efter lite i dina plikter :angel:

Inte_Ung : Jo den 27 verkar vara en schysst födelsedag. Bebisen hade navelsträngen rätt hårt om halsen så det var nog bra att han ville ut :idea:

Ojdå, det hade jag med när jag föddes. Två varv. Som du ser får man APPSELUT inga men av det :p :banana: :p

Silverkedjan skrev:
Nu är Vidar här och hjälper mig med städa lite på rummet efter att ha konstaterat att lillebror var mer spännande inne i magen :p

Han kommer över det med tiden, om några år så kan han ju ha nytta av lillebror ;)

GRATTIS!
45nm.gif
GRATTIS!
Det var snabba ryck.
baby2.gif

Alla här på gården hälsar och gnäggar så gott.
bloem.gif

Oj vad paff jag blev när jag råkade komma in här på Barnforumet :-)

Stort grattis till dig och alla pojkarna Tim ;-)

Kram :love:

Tjohoo! Grattis grattis! Jag blir alldeles bäbissjuk av alla som får eller ska ha nu ju. Njut riktigt ordentligt av ditt lilla nya knyte!

Silverkedjan skrev:
Halv sju i morse kom Vidars lillebror ut, 51 cm och 3,5 kg, uppenbarligen färdiggräddad fast det var mer än två veckor kvar...
Grattis! Åhh bäbisdoft... finns det något ljuvligare
:love:

Jag måste knipa minst 5 veckor till för att få komma till Karlskoga och föda om dom inte ändrat att man måste vara 36 fullgångna veckor.
Min mellanpojke är född 35+6 och jag fick komma på nåder.. :angel:
Jag hör egentligen till KSS men har lika lång resväg till Karlskoga och har inte tänkt ändra min vana att föda där.
;)

Stort GRATTIS :banana: Grattis också till Vidar och pappsen! Bra att ni ökar på Karlskogas invånarantal :)

Det var snabbt jobbat! Trodde ochså på en 05-bebbe men ingen har väl någonsin beskyllt dig för att knipa i onödan ;) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
6 054
Hästvård För ca 4 år sedan blev min då 7 åriga Nelly diagnostiserad med "kronisk kolik". Detta efter att veterinären blivit kallad i snitt en...
Svar
17
· Visningar
2 750
Hundhälsa Jag har en Chihuahua hane på 3 år som för tre mån sedan genomgick en större operation när han fick urinstenar som inte gick att spola...
2
Svar
24
· Visningar
5 840
Senast: nilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar