YR-lagen?!

B

Binsan

har YR-truppen blivit indelad i spets- respektive utamanartrupp ännu? eller ska lagen inför mästerskap enbart plockas ut innan de äger rum beroende på dagsformen hos alla de som kom med i vintras??? :confused:

Sv: YR-lagen?!

Binsan skrev:
har YR-truppen blivit indelad i spets- respektive utamanartrupp ännu? eller ska lagen inför mästerskap enbart plockas ut innan de äger rum beroende på dagsformen hos alla de som kom med i vintras??? :confused:

Det var tänkt att indelningen skulle skett efter Gärds men det skulle vara fritt tänkande inför de stora tävlingarna. Nu blir det ändå Gärds som påverkar, GF och SH ska vara med och studera ekipagen.

Ännu mer nu att "loppet är inte kört" om man missar i Gärds utan det blir uttangning inför varje stor tävling. Känns som att man inte vill dela in dem. Några är ju självklara i spets resp utmanar medan några pendlar.

Info kommer med mail iallafall :angel:

1:a tillfället till YR-träning blir i Flyinge den 25.

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 807
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 589
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 577
Senast: Pratsch
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 262
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar