YR i Flyinge nästa vecka?

I

Idasagare

Några här som ska till Flyinge nästa vecka när det är "samling" för YR-ekipage?

Sv: YR i Flyinge nästa vecka?

draken skrev:
Är det avsutten träff?
Med tanke på tiden på säsongen.

Nej. med häst. Hoppning då, ingen dressyr eftersom Susanne Hjelm är utomlands. + teori. 2 dagar

Är det för landslagstruppen eller?

hur blev det med det där "kunskapsprovet" Jönsson ville att alla YR borde göra??:crazy: allmän hästvård etc...;)

Trodde Annica & Kyra tagit över dressyrträningen?
Eller är det bara för seniorerna?

Annica och Susanne Gielen för dom som är i Sverige och Kyra för dom som är i England av Seniorerna, Snacka om skillnader i träningen, tror dom flesta seniorer kommer sticka till England inom den närmsta veckan;)

Binsan skrev:
hur blev det med det där "kunskapsprovet" Jönsson ville att alla YR borde göra??:crazy: allmän hästvård etc...;)
Jo det ska vara med en del. Veterinärlära, grooming, hovbeslag, palpering, doping, fystest, mm

ojojoj, de verkar tufft, men dee ju jätte bra!

Idasagare skrev:
Nej. med häst. Hoppning då, ingen dressyr eftersom Susanne Hjelm är utomlands. + teori. 2 dagar
Tänkte åka och titta lite, finns det någon som har lite tider?:)

fälttävlansmamma skrev:
Tänkte åka och titta lite, finns det någon som har lite tider?:)

To em 15-20 är det markarbete/grundridning. 4 grupper...
Fr fm 9.30-13 hoppning

Får väl veta mer imorgon när dottern är på plats.

Kommer det vara på kungsgården eller Granelund?

Kan aldrig tänka mig att det är på Granelundshallen det har i alla år varit på stiftelsen

olgaklara skrev:
Kan aldrig tänka mig att det är på Granelundshallen det har i alla år varit på stiftelsen
Då har meddelandet kommit till dig också, åker nog ner i EM.Förresten Janne var 3:a i Svår i Markaryd -89 med Gerry.Hittade en gammal bok med alla resultat som jag skrev ner.:bump:

Hur gick det för de unga ryttarna i Flyinge?
Var de nöjda?
Var det någon som inte höll måttet?

draken skrev:
Hur gick det för de unga ryttarna i Flyinge?
Var de nöjda?
Var det någon som inte höll måttet?

Jag såg inte alla.
Men dottern som tillhör de minst rutinerade fick ett bra självförtroende där. :angel:
De var 22 st. En del har bra resultat från ** några har startat ***.
Några har inte startat ** (bla. min dotter) men planerar göra det nu första året som YR.
Rörigt (vad annars..), stressat men ganska nyttigt var omdömet från min dotter.

:banana: Alla hade sitt allra bästa "mått" med sig till Flyinge+ett riktigt gott humör!En fröjd att se alla härliga YR!:banana:

Vilka YR har startat ***? Kul att så många är igång redan i januari! Harman någon träff för 22-25 åringar i år?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
368
Senast: BornAgain
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 049
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen är det äntligen final i Flyinge. Riksmästerskapet i fälttävlan vänder sig till ekipage på H100 och 2* nivå. Deltagarna tävlar...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka