Youtubeklippet på Lunchgaloppen idag?

Bowman

Trådstartare
De visade ett rätt kul youtubeklipp på lunchgaloppen idag. En häst valde sin egen väg i sista kurvan och nästan gick igenom startboxarna en gång till på själva upploppet. Nu gick den som tur var på utsidan om startboxarna och lyckades faktiskt vinna trots längre väg och att jockey´n fick rida utan stigbyglar!

Har letat lite på Youtube efter detta klipp men inte hittat det. Men någon här kanske vet?

Sv: Youtubeklippet på Lunchgaloppen idag?

Knäppte på TV:n precis när hästen kom in från omvägen runt startboxarna. Man kan inte bli annat än imponerad av jockey'n.
Man undrar vad han tänkte och sa om den ritten? Det lät som speaker'n fick göra sitt livs referat med... *s*

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 512
C
Hästhantering Jag köpte min första häst för 10 mån sen. Ett islandssto som blir 11 år i år en häst som jag käpte med hjärtat och inte hjärnan om man...
Svar
12
· Visningar
1 790
Senast: Cosmic
·
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 432
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hjälp- jag har blivit med svärdfisk!
  • Parfym