Ylletäcke

M

mxz101

Vet någon vart man kan köpa MiaRS MÖRKBRUNA ylletäcke? Såg ett sådant på globen men har inte hittat sen dess. Vore jätteglad om någon kan tipsa!!
//JOHanan

Kan du inte beställa ett från närmasete återförsäljare?

// Annna

Det är mycket möjligt! Hade varit smidigt att beställa via nätet eller kunna köpa direkt bara.
//

Jag har ett sådant med beige kantband och guldpasspoal...skitsnyggt är det. :love: :love: :love:
Här beställde jag det på min lokala butik men såg sedan att det fanns på Granngården också.

Liknande trådar

Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
478
Senast: Smulu
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
1 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?