Yay! Ny intervju igen

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Wille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 3 957
Jippi:) Vad roligt de vill ha in dej på intervju! Kul med parkarbetare nu mot våren sommaren också när allt börjar växa!

Intervjun avklarad. Det är så svårt att veta vilket intryck man gjort. Men på ett svar jag gav så tänkte personen högt och sa det var ett bra svar.

Nu håller jag tummarna, men har ju också chansen på samma jobb som hade förra året.

Känner att intervjun var lite märklig faktiskt. Jag fick frågor om min familjesituation, min hälsa och hur lång stubin jag har. Men inga frågor om mina egenskaper och kompetens för att klara jobbet på ett bra sätt.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 740
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
2 278
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 255
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu startar jag en dagbokstråd. För nu måste jag ha nånstans att skriva av mig, för att inte explodera av nervositet. Efter att ha...
Svar
17
· Visningar
2 391
Senast: saltakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • GHS - dagens dressyr.