Det är väl en Star trailer?

Har kört en Star trailer, tror det var Safir modellen. Tycker inte den är bra, bromsarna har låst sig på några st Star trailers men XR 3000 kanske är bättre, men jag hade inte köpt av märket Star trailer.

Kram Favina :bump:

Känner att par st som har den och de flesta tycker den är suverän men en tycker att den "vobblar", dock inget som någon av de andra kännt av på sina transporter.

Jag har en sådan sedan ett par år tillbaka och tycker den är fantastisk.
Jag har egentligen inte mycket att anmärka på..väghållningen är helt Ok..och för mig var det en nödvändighet med en så stor trailer eftersom min låånga häst kräver det..

Det enda...som måhända skulle kunna förbättras är..att sikten bakåt störs ordentligt av "hjulhusen" d v s glasfibern som täcker hjulen skymmer och förhindrar att Du kan se bakom vagnen...och en komplettering med husvagnsspeglar är på sin plats.

I övrigt är jag jättenöjd..

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni för pallar? Vi har jättehästar och kikar efter en högre modell men som fortfarande är stabil och inte kostar 3000. Ikeas...
2
Svar
23
· Visningar
1 411
Senast: Time Lord
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: dukie
·
Utrustning Nej, jag har inte testat strömmen i tråden ännu. Men nu när jag hade dragit om alla trådarna i hagen och satt igång aggregatet (nät)...
Svar
2
· Visningar
247
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka