WTF, Evolution?

Sv: WTF, Evolution?

är det förenligt med forumreglerna att bara lägga ut en länk utan text?

Förenligt och förenligt... Vi försöker upprätthålla en praxis där vi uppmanar användare att beskriva vad de länkar till, mer av respekt för de som sitter på lite långsammare uppkopplingar.

Fortsätt beskriv länkarna i framtiden så blir alla glada.

I det här fallet radas några märkliga resultat av naturlig utveckling. Det är för mig oklart om det ska vara någon form av kritik eller om det bara är menat att roa.

Sv: WTF, Evolution?

Skall tänka på det i framtiden, med tanke på att jag lade det under "lek o tjatter" så torde det fårstås som att avsikten var att roa.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vissa människor saknar ju empati. Men varför finns empatilöshet egentligen? Har den något funktion för människans evolution? Hur kommer...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 037
Senast: Tualma
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
12 813
Senast: Enya
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 109
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Budget
  • Hur funkar det att flyga?