WS_FTP Pro

B

B1an

Jag har haft min hemsida på WS_FTP 95 under en längre tid och allt går bra. Men nu har min brorsa bytt ut det mot WS_FTP Pro. Det är ganska likt och jag loggar in ungefär som vanligt men när jag ska ändra en fil och väljer Edit så kommer dokumentet upp i World istället för i anteckningar som det gjorde på WS_FTP 95. Vad beror det här på? Jag lyckas inte ändra på nånting som det är just nu... :(
 
Sv: WS_FTP Pro

B1an skrev:
Jag har haft min hemsida på WS_FTP 95 under en längre tid och allt går bra. Men nu har min brorsa bytt ut det mot WS_FTP Pro. Det är ganska likt och jag loggar in ungefär som vanligt men när jag ska ändra en fil och väljer Edit så kommer dokumentet upp i World istället för i anteckningar som det gjorde på WS_FTP 95. Vad beror det här på? Jag lyckas inte ändra på nånting som det är just nu... :(


Spara ner filerna i datorn och öppna dem i anteckningar.
Jag öppnar aldrig filer genom ftp-programmet.
Jag har Cute FTP, det var krångligt i början, men nu tycker jag det är bättre än WS_FTP som jag haft innan.
 
Sv: WS_FTP Pro

B1an skrev:
när jag ska ändra en fil och väljer Edit så kommer dokumentet upp i World istället för i anteckningar som det gjorde på WS_FTP 95. Vad beror det här på?

Om du går in i options och klickar på fliken som heter "General" så hittar du ett alternativ som heter "Text viewer". Till höger om den finns en browse-knapp. Klicka på den och leta reda på anteckningar och klicka sedan på öppna och verkställ så kommer dina filer att öppnar med anteckningar istället.
 
Sv: WS_FTP Pro

det fungerar inte... :( jag går in på options och sen på general och där finns det precis som du beskriver det men sedan när jag ändrat till anteckningar och tryckt på OK så fungerar det iallafall inte när jag vill ändra på filen... om jag trycker på view så kommer det upp i anteckningar men när jag trycker på edit så kommer det upp i word...
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 269
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 440
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tidigare i somras skrev jag ett inlägg där jag undrade vad jag skulle göra med min ridning. Jag kände mig lite dyster inför höstterminen...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
763
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp