Sv: WoW sadeln: någon som har?
Ja det gör en del på priset, men du får ju lov att passa in den själv då och du måste veta vad du ska ha. Man kan gå igenom Wows egna mail order service sida för att försöka luska ut vad du ska ha. Men det är en chanstagning och det ska man vara medveten om, är man ovan med att prova ut sadlar kan det nog vara svårt.
Tyvärr har dom höjt priset vid årsskiftet så i Sverige så kostar dom, som jag förstått det, runt 30-33000:- dom höjde även i England så där är grundpriset numer £2500 + frakt. I England så slipper du ofta momsen då små företag är momsbefriade därav det lägre priset. Om du köper ett pump kit så ingår en beskrivning hur man balanserar sadeln. Pump kitet går på £80 om dom inte höjt det oxå..
Dom bytte även bom 2008 så många av sadlarna som är till salu på beg marknaden är med den gamla bommen. Vad jag har kunnat läsa mig till är den lite klumpigare än den nya samt att dom nya finns i en svängd bom och en rak bom, den gamla fanns bara i en verision och är tydligen någonting mitt emellan dessa två i svängdhet.