Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Wow:are?

Ja, du gör det på en gång. Fasst det är jävligt drygt. (Dog precis och håller på att springa tillbaka) Jag har igna problem alls med att spela för mycket. Det är bara att låta bli. Men helt klart - roligast är det ju att spela om man har ett par timmar på sig. Annars hinner man inte mde nånting.
 
Sv: Wow:are?

Fasiken vad härligt det lät, så en annan positiv egenskap med WoW är ju att det är ett individuellt spel, med andra ord kan man spela när man vill :love:
 
Sv: Wow:are?

Nix, vi har förståss en guildbank men jag vet faktiskt inte hur det står till med guldet där och vad det ska användas till, än så länge är det bara mats och regents man får plocka.
Däremot får jag alltid flasks gratis vilket ju underlättar en hel del plus att många är snälla och ger bort buffmat och healingpots.

Min pv är hunter, jag skrattar gott varje gång han faktiskt dör kan jag säga! :devil:

Fråga din GM, för oss är det självklart att MT reparera från gillesbanken och jag vet att det är kutym för många av mina polares mer proffsiga gillen också.

Man känner sig korkad när man dör faktiskt, men har man bränt sin cooldown måste man överleva i 30 sekunder till, har man redan tagit skada och det är elitemobs klarar man sig sällan. :p ;)
 
Sv: Wow:are?

Jag har igna problem alls med att spela för mycket. Det är bara att låta bli. Men helt klart - roligast är det ju att spela om man har ett par timmar på sig. Annars hinner man inte mde nånting.

Jag håller med Rumpnissen, har man inte tid att spela låter man bli. Det jag tycker är allra trevligast är att jag spelar tillsammans med folk som jag till största delen känner IRL, och vi umgås över ventkanal när vi spelar. Även om man inte gör samma saker kanske man sitter på kanal och bara snackar skit, det är guld! :D
 
Sv: Wow:are?

*KL*
Jag spelar, men bara solo och inte så ofta och eller länge åt gången. Tydligen alldeles för lite för att förstå tugget i den här tråden, särskilt grodans språk.;) Min bästa karaktär är Tauren female druid lvl 37. För tillfället är hon i Tarren Mill.
 
Sv: Wow:are?

Kan ju vara en bra idé, jag får snacka ihop mig med andra tanken så får vi se vad som händer.
Jag har ju fördelen i att jag är en av dem som varit med längst i guildet och känner alla officers väldigt bra så de brukar lyssna på mina förslag om förslagen inte är för farschistiska dvs ^^

Kan vara fint att införa det lagom till patchen. Frågan blir bara vem som ska få hjälp, pve specade tanks och healers, feral druiden också?
 
Sv: Wow:are?

Jag håller med Rumpnissen, har man inte tid att spela låter man bli. Det jag tycker är allra trevligast är att jag spelar tillsammans med folk som jag till största delen känner IRL, och vi umgås över ventkanal när vi spelar. Även om man inte gör samma saker kanske man sitter på kanal och bara snackar skit, det är guld! :D

Jag håller med.. Samtidigt vill jag tillägga att jag genom WoW har fått många nya vänner världen över. Har bland annat haft ett par från Norge o Island på besök här hemma. Samt två killar från Danmark:p I sommar ska jag och sambon ev. åka till Sydafrika för att umgås med ett par andraWoW:are:D
 
Sv: Wow:are?

jag har spelat i runda slängar en timme (sammanlagt alltså) ;). och har en night elf rouge, lvl 4.

pojkvännen är raid leader och GM, så ofrivilligt har jag lärt mig spelet in i minsta detalj, haha.
 
Sv: Wow:are?

Jag spelar :D
Spelade från början på Outland , där jag han levla upp en NE druid till lvl 38. Sen träffade jag min pojkvän som också spelar , och han hade en lvl 70 druid på Lightnings blade , så jag började om med en tauren druid på den servern , har nu kommit till lvl 56 :D:)
 
Sv: Wow:are?

jag har spelat i runda slängar en timme (sammanlagt alltså) ;). och har en night elf rouge, lvl 4.

pojkvännen är raid leader och GM, så ofrivilligt har jag lärt mig spelet in i minsta detalj, haha.

Wohoo en till looser! :banana: :D

Jag har en blood elf rogue lvl 4 på min brors account somjag skapade idag. Nu har skiten hängt sej i nåt ultra lag så jag väntar på att det ska ge sej.
Spelade på mitt ex account för ett år sen eller så men kommer inte ihåg så mycket av det .. fastnade väl på lvl 8 eller nåt :rofl:
Men nu :devil: ska det gå bättre!
 
Sv: Wow:are?

Här är en soms pelar wow ;) En lvl 60 Orc Rogue och en lvl 54 gnome warrior :D
 
Sv: Wow:are?

Välkommen :banana:

KL.
Har spelat med en av mina alt:s i helgen, kommit upp i lvl 40 med warriorn ^^ nu ska ja försöka få upp min lvl 19 druid ist, den är roligare :D
 
Sv: Wow:are?

Drog upp en till 60 under Final Beta. När riktiga kom försvann tjusningen. Tror jag har en warrior på lvl 62 fryst sen evigheter tillbaka på någon server.
 
Sv: Wow:are?

Woho levlat upp mig till 62 på min gnome :)

Finns på Spinebreaker och på Burning Blade. Några fler där? :D
 
Sv: Wow:are?

Har många olika men mina två Main är:

namn: Miniliten
ras: Gnome
kön: Kvinna
klass: Warrior
lvl: 65
realm: Nagrand
guild: Elite of Sweden

namn: Uhngoliant
ras: Undead
kön: Kvinna
klass: Priest
lvl: 41
realm: Boulderfist
guild: Dead by Dawn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 808
Senast: Klara
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp