Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Wow:are?

Det är grymt kul :D
Avslutade precis en raid, bara Kael'thas kvar i TK tills på tisdag. Då får vi ordentligen försök, och jag får leka tank igen. :D

Alltså, ni med mängder av highlvl-alts, hur orkar ni? Jag känner fortfarande att jag har massor kvar att göra med min main, det tar ju aldrig slut. Ska dock levla upp en belf-rouge, endast för guildens skull.
 
Sv: Wow:are?

Det är grymt kul :D
Avslutade precis en raid, bara Kael'thas kvar i TK tills på tisdag. Då får vi ordentligen försök, och jag får leka tank igen. :D

Alltså, ni med mängder av highlvl-alts, hur orkar ni? Jag känner fortfarande att jag har massor kvar att göra med min main, det tar ju aldrig slut. Ska dock levla upp en belf-rouge, endast för guildens skull.

Jag har inte spelat så länge, och har "fastnat" lite på att vi har för lite folk till vettiga raids, har tex bara en MT. Jag PvP:ar och grindar guld med mainen i väntan på bättre tider, och så "nöjesspelar" jag med de andra för att det är roligt med variation. Vissa i mitt gille är väldigt effektiva spelare och får upp sina alts fort, så det kan ju vara en förklaring.
 
Sv: Wow:are?

Jag har en lvl 70 warrior på Darksorrow.
Har spelat i ungefär 2½ år nu men har ändå aldrig dragit upp någon hög alt, det finns alltid annat att göra med mainen.
Är MT i guildet och därmed prot speccad så om jag har tid att spela medan det inte är raid måste jag alltid grinda efter guld för repairbills eller buff food vilket tar sin tid som prot.
Just nu har vi bara Illidan kvar och det kan bli ganska dyra whipefests :crazy:
Jag spelar ca 12h/vecka, ibland mer och ibland mindre, beror på om jag jobbar sent eller inte.
 
Sv: Wow:are?

Alltså, ni med mängder av highlvl-alts, hur orkar ni? Jag känner fortfarande att jag har massor kvar att göra med min main, det tar ju aldrig slut. Ska dock levla upp en belf-rouge, endast för guildens skull.

Jag har ju spelat WoW i över 3 år nu, så har haft gott om tid att levla upp flera gubbar:angel:

Jag har just nu två som jag kallar för mains, min druid o prälle.. Sambon har bara en, men han har två level 70 alts också som han raidar o kör PvP med:)
 
Sv: Wow:are?

Jag spelade CS i ca 5 år men under jul så slutade jag helt plötsligt, har funderat mycket på att börja spela wow men det känns som att det var för mycket tid vid datorn redan när jag spelade CS och hur j*vla mycket tid skulle då inte wow ta? :o

Får jag bara fråga en sak.. Vad händer när man inte spelar? Typ när man ligger o sover.. kan man inte bli typ dödad o sheit då?
 
Sv: Wow:are?

Åh, en tråd för mig!! :bump:

Spelar inte just nu då jag inte har playcard. Annars har jag en 38 human rogue på Jaedenar och en lvl 16 twink rogue troll på ravenholdt :D

När jag säger att jag spelar så blir alla killar "va?? cooolt" typ.. :rofl: Jag älskar det spelet :angel:
 
Sv: Wow:are?

Jag spelade CS i ca 5 år men under jul så slutade jag helt plötsligt, har funderat mycket på att börja spela wow men det känns som att det var för mycket tid vid datorn redan när jag spelade CS och hur j*vla mycket tid skulle då inte wow ta? :o

Får jag bara fråga en sak.. Vad händer när man inte spelar? Typ när man ligger o sover.. kan man inte bli typ dödad o sheit då?

Nej, när du loggar in kommer karaktären fram, när du loggar ut "försvinner" den. Så den finns bara när du är inloggad, om du fattar :p Fråga gärna mer om du undrar ngt annat
 
Sv: Wow:are?

Wow behöver inte alls ta mycket tid, det beror helt på vad man har för syfte med sitt spelande.
Vill man köra high endgame pve tar det förståss tid men man kan vara med i ett slappare guild också som kör instancer lite då och då. Man kan alltid välja och man spelar ju bara om det är roligt och man har tid.
 
Sv: Wow:are?

Börja inte spela! Jag har spelat sen det kom ut, inte att rekommendera.

Har just nu: 3 lvl 70: druid, mage, hunter. 1 lvl 64 präst, 1 lvl 60 warrior, samt diverse "småalts".
 
Sv: Wow:are?

Börja inte spela! Jag har spelat sen det kom ut, inte att rekommendera.

Det är just därför som jag inte har börjat.
Men jag tyckte det såg dåligt ut redan när det kom. Grafiken ser mer ut som i en tecknad film. Men det är säkert ett trevligt spel i övrigt.
Jag håller tassarna ifrån allt som har logan MMORPG på sig. Det ända jag är lite sugen på att testa är EVE som faktist verkar vara riktigt bra.
 
Senast ändrad:
Sv: Wow:are?

Jag spelade CS i ca 5 år men under jul så slutade jag helt plötsligt, har funderat mycket på att börja spela wow men det känns som att det var för mycket tid vid datorn redan när jag spelade CS och hur j*vla mycket tid skulle då inte wow ta? :o

Får jag bara fråga en sak.. Vad händer när man inte spelar? Typ när man ligger o sover.. kan man inte bli typ dödad o sheit då?

Du kan bli dödad om du inte är någonstans där du hör hemma. :) Antingen tar du in på ditt "in" eller så är du i någon stad där du är trygg. Loggar du av mitt på fältet finns det en risk att du blir dödad. Men då händer inget annat än att du får springa från kyrkogården till platsen där du blev dödad.
 
Sv: Wow:are?

Fast jag la ner mer tid på CS än WoW när jag spelade det förstnämnda:angel:

Jag kunde sitta med CS från klockan 20 på kvällen till klockan 05-04 på morgonen och spela diverse cupper, mixxar och framförallt med klan, jag var helt j*vla besatt av spelet och det var jag KONSTANT i 5 år. Tror inte att det gick en dag utan att jag spelade minst en match. :love:
Nu vart jag typ sugen på att spela igen men jag måste sova, tävling imorgon. Haha!!

Nej, när du loggar in kommer karaktären fram, när du loggar ut "försvinner" den. Så den finns bara när du är inloggad, om du fattar :p Fråga gärna mer om du undrar ngt annat
Jag har alltid trott att karaktären "sover" när man inte spelar, vartifrån jag har fått det har jag ingen aning om, men visst, det verkar vara ett kul spel. :d NÄR JAG BLIR RIK!
 
Sv: Wow:are?

Du kan bli dödad om du inte är någonstans där du hör hemma. :) Antingen tar du in på ditt "in" eller så är du i någon stad där du är trygg. Loggar du av mitt på fältet finns det en risk att du blir dödad. Men då händer inget annat än att du får springa från kyrkogården till platsen där du blev dödad.

haha, kan man göra det lixom direkt man blir dödad? I CS måste man ju vänta på att hela sitt förbaskade team ska dö innan man får spela igen och det kan ju ta hur lång tid som helst (egentligen inte men det känns som 100 år), eller att man vinner rundan. Åh jag älskar CS!! :love::love::love:
 
Sv: Wow:are?

Börja inte spela! Jag har spelat sen det kom ut, inte att rekommendera.

Har just nu: 3 lvl 70: druid, mage, hunter. 1 lvl 64 präst, 1 lvl 60 warrior, samt diverse "småalts".

Jag har faktiskt kunnat lägga band på mig, spelar ibland ganska mycket, men är inte beroende. Så jag tror det varierar mellan varje individ. Min bror blev beroende o släppte skola o allt för detta spel.
 
Sv: Wow:are?

Just nu har vi bara Illidan kvar och det kan bli ganska dyra whipefests :crazy:

Men har ni inte en guildbank som står för dina repairbills? :confused:

Vi har guildbank där alla som raidar betalar in 10g för varje raidgång. De pengarna går till största delen går till repairbills för vår MT och våra pallyhealers. Känns ju jävligt orättvist om en protspeccad MT ska behöva grinda guld till sina egna repairbills. Som hunter kan man ju feigndeatha och spara sig rätt många kronor på det i repairbills.
 
Sv: Wow:are?

Nix, vi har förståss en guildbank men jag vet faktiskt inte hur det står till med guldet där och vad det ska användas till, än så länge är det bara mats och regents man får plocka.
Däremot får jag alltid flasks gratis vilket ju underlättar en hel del plus att många är snälla och ger bort buffmat och healingpots.

Min pv är hunter, jag skrattar gott varje gång han faktiskt dör kan jag säga! :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 808
Senast: Klara
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp