Status
Stängd för vidare inlägg.

Rumpnissen

Trådstartare
Finsn här några fler som spelar wow? Vad är ni var, var är ni och vad sysslar ni med, vilken lvl?? Hur mycket spelar ni?

Jag är så mobbad av sambon och hans vänner att jag spelar trots att de spelar mer än mig. Men jag är ju tjej och det uppenbarligen inte så vanligt. ;)
 
Sv: Wow:are?

jag spelade wow ett tag, men jag slutade då jag fastnade ganska länge framför datorn.. :angel: brorsan spelar mkt så det är därför jag började spela lite. jag var orch o elf tror jag.. kom väl till lvl 15 lr nåt :p

men tänkte att jag ska börja på en blood elf, hihi :devil:

(haha, o ja de flesta killar blir typ chockade när man kan lite om wow o tom har spelat :P)
 
Sv: Wow:are?

Har spelat sedan betan släptes, har ett flertal lvl 70 karaktärer på olika servrar.

Just nu jobbar jag på en BE Hunter på The Malstroem, men man hinner inte spela så mycket när man har barn.
 
Sv: Wow:are?

Det blir ju lätt för mycket. Fasst jag har så mycket annat för mig så det blir sällan att man sitter. Förutom ikväll just nu. ;) Blir ett par timmar i veckan.

Sitter just nu med min Tauren Hunter lvl 32. Har en till hunter och en mage men de spelar jag inte på så mycket nu.
 
Sv: Wow:are?

haha, precis ^^ ibörjan blev jag lite chockad över att det hade gått tre timmar när jag trodde det bara hade gått 20 min :eek:
det är ju verkligen ett tidskrävande spel, men jag tänkte att jag ska börja spela lite iaf.. :p kruxet är att jag spelar på brorsans användare, så det kan nog bli lite svårt :angel:

spelar du ngt annat också? jag har testat Prince of Persia o COD4.
 
Sv: Wow:are?

Är 66 druid på tarren mill. lirar knappt dock. har lagt det lite på hyllan.
 
Sv: Wow:are?

Tarren mill, där är jag just nu.

Aprilia: Jag var också på sambons account innan men har ett eget sedan en tid tillbaka. Inte lätt att köra instanser tillsammans annars. ;) Har provat dota också men tycker inte det var alls lika roligt.
 
Sv: Wow:are?

Jag spelar endgameinstanser (har clearat Karazhan med mitt gille och känt på Zul'Aman) med min Tauren female hunter, lvl 70. Jag är full epic-gearad och har även två alts, en tauren druid på lvl 14 och en undead mage på lvl 26. Dock så spelar jag inte så mycket just nu pga skolarbete etc. Håller till på Karazhan-servern. Spelar naturligtvis Horde. :D
 
Senast ändrad:
Sv: Wow:are?

Namn: Gwendellyn
Klass: Hunter
Ras: Blood Elf
Server: Sylvanas
Lvl: 60

Namn: Zhakur
Klass: Shaman
Ras: Orc
Server: Sylvanas
Lvl: 70

Namn: Larisma
Klass: Hunter
Ras: Night Elf
Server: Outlands
Lvl: 32

Just nu spelar jag knappt någonting.
Det blir i perioder, och när jag har tid!
 
Sv: Wow:are?

*kl*
Spelar, ibland lite för mkt. :angel:
Undead female warlock på Stormreaver, lvl 70. Kör endgame, bara Kael'thas kvar innan vi kan köra MH. Kara, ZA,Gruul, Mag, SSC rensat så klart.
 
Sv: Wow:are?

Knapplån

Ingen annan som spelar på Magtheridon? Har även en level 70 tauren warrior där. :)

Håller på med ett riktigt pain in the ass quest nu....
 
Sv: Wow:are?

Finsn här några fler som spelar wow? Vad är ni var, var är ni och vad sysslar ni med, vilken lvl?? Hur mycket spelar ni?

Jag är så mobbad av sambon och hans vänner att jag spelar trots att de spelar mer än mig. Men jag är ju tjej och det uppenbarligen inte så vanligt. ;)

Kostar det inte en massa pengar att vara framgångsrik på wow?
 
Sv: Wow:are?

Inte ett ruttet korvöre utöver det man betalar för själva spelet. :idea: Visst kan man köpa 70-levlare med mycket skills för dyra pengar men det är inget jag gör.
 
Sv: Wow:are?

Har en lvl 47 Blood Elf priest på servern Neptulon,vid namn Gullviva, som jag levlar ihop med min lägenhetskamrat som har en lvl 47 Blood Elf paladin. Trevlig kombination!

Sen har jag en lvl 22 Draenei mage vid namn Hamingja, på servern ShadowSong. Den har jag helt lessnat på, hoppas komma igång snart igen.

Min laptop gillar dock inte WoW, den blir överhettad :devil: Så på tisdag bär det iväg till Kjell&Co för att köpa en bra fläktplatta att sätta under datorn, så jag kan börja spela... ska försöka hålla mig till efter tentan på fredag dock :o
 
Sv: Wow:are?

Jag hade samma problem med min laptop! Blev kokhet och så MITT i en instance så.... plopp var den död i en timma framöver.

shit vad arg jag var vissa gånger :rofl:
 
Sv: Wow:are?

Kostar det inte en massa pengar att vara framgångsrik på wow?

Nej. Men en jävla massa tid. Tyvärr blir spelet mer och mer fokuserat på bra utrustning som man måste lägga eoner av tid på att få. Det dödar lite av glädjen för oss "hobbyspelare" som inte har sex timmar om dagen att lägga på WoW.

Jag levlade med min kompis som har en belfpally, det var inte många som bråkade med oss när vi var ute och röjde :D
 
Sv: Wow:are?

Jag har spelat sen betan släpptes med min familj (pappa, lillasyster och sambo:D).

Jag har personligen "bara" två level 70s (NE druid - Linlothiël) och human priest - Llandaariel). Levlar just nu en hunter (61 - Narathaniel), mage (64 - Thrina) och warlock (53 - Flamma). Spelar dock allra mest på magen:p

Startade min wowkarriär på Spinebreaker, flyttade därifrån till Twilights Hammer, sen till Venture CO för att nu spela på Twilights Hammer igen:D

Jag spelar alldeles för mycket enligt min åsikt, MEN min pappa/syster/sambo är betydligt värre:D
 
Sv: Wow:are?

Förlåt att jag kapar tråden men;

Vad är wow? Är det på internet? Hur gör man för o börja spela? :D

Måste man skaffa någon slags introduktionsbok? :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 808
Senast: Klara
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp