WorldFengur (Sammanslagen)

D

dezzi

Sitter och försöker komma in på worldfengur. :confused:Men det går inte. Nån som kan hjälpa mej?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: WorldFengur

vad är det som inte funkar? får du något felmeddelande?

Ja jag får till svar: Inga poster funna.
För visst är det mitt personnr plus mitt medlemsnr som jag ska fylla i för att sen kunna logga in?

jag hadde oxå problem att komma in men jag mailade sif och fick hjälp av dom, snabbt smidigt och smärt fritt:)

Hur funkar det här WF? Hur söker man? Om jag har ett del av ett namn, kan man säka på det då, och få upp flera möjliga hästar? tex om hästen heter typ lettir från Ödeshög, kan man då söka på bara Lettir och få fram alla som heter så? Har inte tillgång till WF, så är lite nyfiken!

Ja precis så funkar det, man kan även söka på alla hästar med samma efternamn osv, riktigt roligt ;)

Däremot undrar jag om det där med personnummer som inloggning? Jag blev ju medlem i sif genom min lokalförening, men de har inte fått mitt personnummer, bara namn och adress...

Nej de va jag som tagit fel om det där med personnummret. Trodde jag skulle andvända de. Men så var de ju inte:angel:
Så nu har jag hått hjälp av sif..
Svårt att slita sej från sidan nu bara;)

Kopierar svar från SIF:

Hej!

Om du går in på SIF´s hemsida under avel / worldfengur och sedan trycker på länken där. Sedan så knappar du in följande nr på både ID nr och Member ID: (ditt SIFmedlemsnr). Tryck sedan på framåt. Sedan så fyller du i de uppgifter som saknas i ansökan. Användarnamn och lösenord får du själv hitta på. Sedan så trycker du på bekräfta. När du gjort detta kan du gå in på www.worldfengur.com och logga in med hjälp av det användarnamn och lösenord som du valde i ansökan. Viktigt att du använder samma typ av versaler som i ansökan, annars så fungerar det inte.

Med vänlig hälsning

SIF´s Avelskansli

www.avel.svenska@icelandichorse.se
www.icelandichorse.se

Jag förstog inte att man skulle skriva samma nr på båda ställena.
Men när jag väl gjorde de kom jag in.

mmm visst e det kul ;) jag som gjorde misstaget att anmäla mig dit först och betalade till dem innan jag visste att man automatiskt fick medlemskap via SIF ;) fast det gjorde inte så mycket för det var ändå värt pengarna, roligast tycker jag är att man kan para ihop sto + hingst och se hur avkomman kan bli och vilka möjliga färger det kan bli... och vilka färger ens häst har bakåt i släkten ;)

Å de har jag inte hunnit se att man kan göra än. Va spännande.
Skulle gå in och kolla nu men då va sidan stängd idag. Kanske lika bra de...så man får nått vettigt gjort i dag;)

World fengur

Jag började ganska nyss med islandshäst och har inte så bra koll på det här med World fengur. Jag försökte gå in där, men det gick inte utan lösenord. Finns det något annat sätt att söka på sin häst än där? Helst ett ställe utan lösen... ;)

Sv: World fengur

Ifall du är medlem i SIF så ingår medlemskap i WF. Du går in via SIFs hemsida.

OA

Sv: World fengur

Jag är tyvärr inte medlem än, har bara inte hunnit..
Min foderhästheter Engill (tror egentligen det stavas med ett sånt där AE som sitter ihop...), e flipi från Österåker.

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Amanda_F
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
755
Senast: saltakatten
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka