World of Dreams

pastejja

Trådstartare
Det står bland nyheterna att den godkände hingsten World of Dreams kommer till Sverige. Han verkar komma hit som tävlingshäst, någon som vet om det är tänkt att han ska verka i avel? Förstår jag det rätt så har han mest tävlats och inte använts så mycket i avel, men är det någon som vet vad han lämnat?
/U

Sv: World of Dreams

Jag tror jag kan fylla alla dina önskemål med den här länken: länkdet står om köpet bland bukenyheterna, tror att det var igår eller förrgår.

/U

Oki då får jag Googla , kände mig lite lat :o och hoppades att du varit ute och Googlat på honom .

Du brukar ju vara duktig på att söka hingstar .;)

Mia

läser du om mitt meddelande så ser du att det finns en länk. ;) (som du beställde)
/U

läser du om mitt meddelande så ser du att det finns en länk. ;) (som du beställde)
/U

Ohhh förlåt Ulrika :o Jag läste ditt inlägg lite för snabbt och trodde du länkade till artikelln på Buke och gick aldrig in där :o

Men nu har jag kollat . Tack så mycket för hjälpen ;)

Mia

Det är en rätt ung tjej, under 18 tror jag och det är första gången hon sitter på hästen. Jag vore också rätt spänd om jag fick provrida en sådan häst ;)

Hahaha jag hade skumpat av så spänd hade jag varit. Fast jag är inte så duktig så det skulle bli aktuellt att provrida en sån häst ändå:D

Tycker det ser ut som en trevlig häst sen är frågan om det är lönt att ställa honom till avel - hur många ston får han?

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 889
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 319
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka