Sv: Wordfeud

Ja, det är rätt irriterande när man kommer på ett superbra ord och så funkar det inte:mad:

Någon som vet "poäng-sättningen" på TW, TL, DL och DW?
Som ja förstått så ger TW mest poäng i alla fall? eller?:angel:

lyckas du få ex.vis ett Y eller J på TL så kan det generera mer poäng än ett ord lagt på TW;)

Min nya (första) smartphone har inte varit igång i en timme än men Wordfeud finns redan på plats!!

Jag heter unicowrn!

Väcker liv i den här tråden eftersom jag behöver lite fler motståndare i Wordfeud. Jag är lite hänvisad till WF eftersom jag har en äldre iPhone och många av de nya spelapparna inte fungerar. Mitt användarnamn där är Seleniko!

MrGry (Gry)
Mareld (Seren)
bumpoaniara (bumpo)
..Anna.. (c0pyright)
Alexiandran (Alexandra_W)
sjafn (Mammas)
zaga_ (Zaga)
sanwas (SandraW)
Rosita97 (Sputnik)
Humlan00 (Humelibumlan)
isabellebodmark (ii-ssa)
Annamare1 (Brisa)
DeaAndrea (Dea)
Jessmi (Gesska)
Edutt (minimal) ändrat namn
Ninnurur (Ninnurur)
nevides (desiree)
Flixon (Flixon)
grodan21 (grodan21)
Linzak (doleron)
Tank Kaka (Poppinella)
Jepsan (Jeps)
linegris (line_n)
mosefisen (voltigehoppare)
MillaMask(Kakis)
sg99anli (Andrea1)
luxiluxi (Luxi)
zassoo (zassoo)
Michisftw (Michis)
Houdinie (Houdinie)
Malinr87 (modzan)
widerberg88 (Widerberg)
Malin_L (Malin_L)
hjartagna (Hjartagna)
esprit79 (esprit)
ullogullo (ullo)
escaya (escaya)
Ragatans (Tjôta)
jacko72 (jacko)
jodopax (Libra)
Mysgrisen (Mysgrisen )
billoni (mandalaki)
Schrödinger (Stormkast)
niyama (ogillar dock "random", inget kul när det kan avgöras direkt med lite tur/otur)
Jane_Done (Jane_Done)
zehvra (maran)
ewerest (Ewa-Lena)
sarsaparill (athena)
Lingla (Syrran!) Med hjärta bakom. Ombyte förnöjer!
sandstromp (pontevecchio
LillaMy84 (LillaMy84)
raff452 (trassel)
gern (gern)
MittNyaJag (MittNyaJag)
Camillawes (Breaktown)
tigris81 (tramptass)
mimuz (mimus)
Han_naH (Baggisen)
ordordning (Lobelia)
Boxvin (Basilika)
malumbub (malumbub)
Johanna.Claesson (AraSlei)
Thesaddons (Eliine)
inverterad (ananya)
fikontrad (smulu)
evanna85 (fjordlover)
_kjarni_ (_moa_)
ainon (ainon)
Malma Boris (Snurrigast)
tantalainen (zewz)
lisasfanclub (Blueberry) <- Tycker inte heller om random
MiaOskarson (MosterMia)
Särslöv (TeamLundVer)
Qutte95 ( Pigalle)
virrevurre (via)
nette1972 (tictac)
grillskan (Lorpan)
ramonarunds (Ramona)
Aremea (Migo) (spelar gärna på engelska om nån vill det)
Ganti1988 (Missel)
Mistiridge (Zoya)
tussliz (NagelacksBeroende)
Bounce86 (Rumpnissen)
Fishli (Fishli) adda på bara
Sartopas (Sar)
lekis85 (Prittepuff)
unicowrn (eyz)
Seleniko (Dentaku)

(la till eyz också)

MrGry (Gry)
Mareld (Seren)
bumpoaniara (bumpo)
..Anna.. (c0pyright)
Alexiandran (Alexandra_W)
sjafn (Mammas)
zaga_ (Zaga)
sanwas (SandraW)
Rosita97 (Sputnik)
Humlan00 (Humelibumlan)
isabellebodmark (ii-ssa)
Annamare1 (Brisa)
DeaAndrea (Dea)
Jessmi (Gesska)
Edutt (minimal) ändrat namn
Ninnurur (Ninnurur)
nevides (desiree)
Flixon (Flixon)
grodan21 (grodan21)
Linzak (doleron)
Tank Kaka (Poppinella)
Jepsan (Jeps)
linegris (line_n)
mosefisen (voltigehoppare)
MillaMask(Kakis)
sg99anli (Andrea1)
luxiluxi (Luxi)
zassoo (zassoo)
Michisftw (Michis)
Houdinie (Houdinie)
Malinr87 (modzan)
widerberg88 (Widerberg)
Malin_L (Malin_L)
hjartagna (Hjartagna)
esprit79 (esprit)
ullogullo (ullo)
escaya (escaya)
Ragatans (Tjôta)
jacko72 (jacko)
jodopax (Libra)
Mysgrisen (Mysgrisen )
billoni (mandalaki)
Schrödinger (Stormkast)
niyama (ogillar dock "random", inget kul när det kan avgöras direkt med lite tur/otur)
Jane_Done (Jane_Done)
zehvra (maran)
ewerest (Ewa-Lena)
sarsaparill (athena)
Lingla (Syrran!) Med hjärta bakom. Ombyte förnöjer!
sandstromp (pontevecchio
LillaMy84 (LillaMy84)
raff452 (trassel)
gern (gern)
MittNyaJag (MittNyaJag)
Camillawes (Breaktown)
tigris81 (tramptass)
mimuz (mimus)
Han_naH (Baggisen)
ordordning (Lobelia)
Boxvin (Basilika)
malumbub (malumbub)
Johanna.Claesson (AraSlei)
Thesaddons (Eliine)
inverterad (ananya)
fikontrad (smulu)
evanna85 (fjordlover)
_kjarni_ (_moa_)
ainon (ainon)
Malma Boris (Snurrigast)
tantalainen (zewz)
lisasfanclub (Blueberry) <- Tycker inte heller om random
MiaOskarson (MosterMia)
Särslöv (TeamLundVer)
Qutte95 ( Pigalle)
virrevurre (via)
nette1972 (tictac)
grillskan (Lorpan)
ramonarunds (Ramona)
Aremea (Migo) (spelar gärna på engelska om nån vill det)
Ganti1988 (Missel)
Mistiridge (Zoya)
tussliz (NagelacksBeroende)
Bounce86 (Rumpnissen)
Fishli (Fishli) adda på bara
Sartopas (Sar)
lekis85 (Prittepuff)
unicowrn (eyz)
Seleniko (Dentaku)
.:",.:Sandra:.,":.(Zandrix) hoppas namnet inte är för jobbigt ;P gillar normala bord bäst.

Vad kul! Spelar gärna med er båda - jag har nyss fått ett wordfeudryck igen, efter en lång paus där jag tappade bort många spelkompisar.

Har försökt spela mot slumpade motståndare men det är ju helt hopplöst: bara en massa grabbar med bara bringor som vill sexchatta??? (Är inte så chockad över att det finns många som vill det - men hur kan de tycka att wordfeud är ett bra ställe att ragga på?? Stackarna. :eek:)

Vad kul! Spelar gärna med er båda - jag har nyss fått ett wordfeudryck igen, efter en lång paus där jag tappade bort många spelkompisar.

Har försökt spela mot slumpade motståndare men det är ju helt hopplöst: bara en massa grabbar med bara bringor som vill sexchatta??? (Är inte så chockad över att det finns många som vill det - men hur kan de tycka att wordfeud är ett bra ställe att ragga på?? Stackarna. :eek:)

Märkligt?

Jag har ett namn som kanske inte direkt kopplar till kvinnokön (om man inte är hästmänniska). Jag har inte råkat ut för mer än en en enda grabb (?) som blev sur när jag inte ville chatta och avslutade. i övrigt har jag bara fått enstaka sällsynta kommentarer i stil med "tack för god match" eller "Vi kör en omgång till " I de allra flesta fall inte någon kommentar alls.

En bukekamrat som spelade med okända muttrade över sexinviter - och jag frågade vad hon väntade sig när hon spelade med nick som 18cm:D:D

(Jag spelar inte längre)

Haha, nä, varken mitt eller deras namn har inget med cm eller andra måttenheter att göra. ;) Och namnet borde ju inte ha med det att göra, eftersom jag spelar mot slumpade motståndare, ingen av oss väljer du den andra? Men gemensamt är att många har bilder på sina bara överkroppar. Många börjar fulchatta, eller alternativt så avslutar de bara spelet. Vet inte vad som gör mig mest förbannad... :devil: Det är iofs oftast kvällstid jag har tid att spela, kan det göra sån skillnad? Det var verkligen sinnessjukt en vardagskväll vid nio-tiotiden. Jag dissade säkert tio olika och lika många avslutade spelet när det inte dök upp två jätteboobs på bilden. Och inte en enda av dem ville spela wf..? Efter den kvällen gav jag upp.

Men en tjej var rätt söt, jag gissar att hon var max tio år eller lite bakom flötet. Då hade jag inte hjärta att dissa, utan spelade snällt vidare och svarade kortstavigt på hennes frågor... :D

Jag spelar också mot slumpade motståndare och ett tag så var det nästan bara grabbar och de ville inte spela med en som har en häst som bild... Nu senaste veckan så har jag spelat med några som inte avslutat direkt, dessa tror jag att jag startat spel mot under dagtid/vardagskvällar. Fredag/lördag-kvällar är det inte lönt att starta spel - de avslutas direkt.

Ja, alltså varför avsluta direkt?! Har också råkat ut för ett stort antal sexchattare och att de avslutar när jag hänvisar till knullkontakt kan jag förstå (även om jag inte förstår vad sexchattandet gör på wordfeud) men alla dessa som varken spelar eller skriver utan bara avslutar :confused: Drygt!

Jag spelar fö fortfarande, men kollar oftast bara en eller två gånger om dagen så jag är inte så snabb.

Spelar gärna en match då och då ....
Vågar påstå att jag är ganska bra!
:)
Utmana mig gärna!
"Ridinglady"

Åh, ni får gärna adda mig på wordfeud :D
Sök efter painslut.
Har ni Rumble? Sök efter painslut där med ;)

Jag spelar mer än gärna och är inte en sådan som tar timmar på mig att lägga något nytt, är själv en sådan som helst vill spela så går skapligt fort :)

Den enda som spöade mig av alla jag utmanade i lördags är .:",.:Sandra:.,":.(Zandrix). Och henne ska jag ta nästa gång! *mutter*

Du fick rätt mycket poäng, över "bra" liksom, så kör vidare! Nästa parti kanske du tar mig.. :D

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
4 372
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V