Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den enda som spöade mig av alla jag utmanade i lördags är .:",.:Sandra:.,":.(Zandrix). Och henne ska jag ta nästa gång! *mutter*
Du fick rätt mycket poäng, över "bra" liksom, så kör vidare! Nästa parti kanske du tar mig..
Saol går inte att använda för att slå upp ord som man kan lägga ut. Visst kan du läsa igenom hela Z, men det hjälper ju inte om du behöver ha Z i slutet av ett ord. Men det är ett jäkligt bra uppslagsverk när folk lägger skumma ord som man är beredd att svära på att inte är ord!
jag rekomenderar att ta hem appen Betapet istället. Precis som wordfeud men man rankas. Mycket roligare, för när man spelar i WF så spelar det ju ingen roll om jag vinner med 300poäng över den andra eller 2 poäng över. I Betapet så får du tex +34 poäng i ranking om du vinner med mycket över den andra osv. Spelar du mot en person med mycket högre ranking än dig själv och lyckas vinna så får du mycket +
När det är ranking inblandat så blir då iaf jag mycket mer taggad att fortsätta spela för att bli bättre å bättre