Sv: Wordfeud

Tycker ju att det är roligare att ge, än få, rumpkickar... :angel:

Fast när jag får spö så blir jag rejält motiverad att klura ut hur just den personen ska spöas så det är fasen lika kul det med!! :D

Det borde du ha fått eftersom jag fick alla bra. :D

Nu håller niyama på att spöa mig också! Mycket enerverande... :p

Tja du, jag testade tills jag hittade nåt som funkade. Men Nomen är väl nåt språk-ord, som Pronomen fast kortare... :angel:

Haha, det brukar jag också köra på. Testa lite alltså. Särskilt med s på slutet, även om det blivit bättre jämfört med tidigare så funkar det att slänga på s på slutet på lite märkliga ord :confused:

och jag undrar vad CIF är för något :confused:
..samt irriterar mig över att spelet inte godkänner enkla verb som halma...
Eller religionen ZEN

dona = fågelsnara

cif = "inberäknat lastningskostnader, assurans och frakt"

Halma är godkänt. Kan ha varit nåt litet tvärord som Ih eller Eh som inte funkade då du försökte.

Zen är inte godkänt, är förkortning av zenbuddhism.

SAOL finns som gratisapp att ladda ner. Bra att slå upp ord som man tycker att inte borde finnas.

Ja men donan är ju en bestämd form, men av vad?? :D
Det låter som något jämtländskt. :angel: På jamska heter ju får sauan och kor küan, trots att man inte pratar om dem i bestämd form.

För övrigt kickar ullo min rumpa stenhårt. :mad: Jag får skylla på att det är första gången någonsin som jag kör med strikta versionen. :cool:

Edit: nu så kom rumpkickaren in och omkulvällte hela min jamskateori också... :mad: ;)

Senast ändrad:

Tack! :)

cif i den benämningen du har där är en del i Incoterms som är det som bestämmer ansvar och kostnader vid transporter och spedition. Dvs cif betyder att säljaren bekostar frakt och allt sånt :) Det är ju sånt där jag lär mig i skolan! :idea:

*
Halma är godkänt. Kan ha varit nåt litet tvärord som Ih eller Eh som inte funkade då du försökte.

*mutter*

nä, det var inget tvärord som förstörde. Jag har fösökt lägga det två gånger och blivit nobbad så efter det har jag inte försökt mer. Nya tag.

SAOL är fusk. Så det så.

Saol går inte att använda för att slå upp ord som man kan lägga ut. Visst kan du läsa igenom hela Z, men det hjälper ju inte om du behöver ha Z i slutet av ett ord. Men det är ett jäkligt bra uppslagsverk när folk lägger skumma ord som man är beredd att svära på att inte är ord!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 358
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
4 354
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025